Hey @k.gort,
Als ik het goed begrijp zit je inmiddels bij T-Mobile met jouw Webmail, ik adviseer je dan ook om contact op te nemen met T-Mobile hierover. Dit omdat zij in de systemen met je mee kunnen kijken en ervoor kunnen zorgen dat het weer werkt. Via deze link kom je op de Community van T-Mobile en kun je jouw vraag stellen. Ik weet zeker dat ze je met alle liefde hierbij verder willen helpen!
Groetjes,
Manouk
Hi,
E-mailadres gebruiken na opzegging
Zit je inmiddels bij een andere provider, maar wil je wel gewoon je @Tele2, @Zonnet of @Versatel e-mailadres blijven gebruiken? Dat kan! Het enige wat je dan moet doen, is de instellingen aanpassen. Bij de Server voor uitgaande e-mail (SMTP) staat nu nog de server van Tele2. Hier moet je de server van je nieuwe/huidige provider plaatsen. Mocht het dan toch niet werken, kun je het beste contact opnemen met de huidige provider.
Check deze link voor meer info over e-mail.
https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/instellen-en-installeren
PS: Je mail adres komt na 6 maanden (180 dagen) te vervallen.
Middels de site www.zonnet.nl kun je van het mail adres een betaalde service maken.
Tele2 ondersteund geen losstaande mail adressen van zonnet / versatel meer.
Des
Na tel. contact met T-mobile en tele2 over het niet kunnen verzenden van mail van versatel mailadres (waarbij ze naar elkaar wijzen wie het probleem zou op moeten lossen) ben ik er zelf uitgekomen.
Versatel geeft het ook niet goed aan want T-mobile blokkeert poort 25. Ik heb nu voor poort 465 gekozen.
Ik heb het nu zo ingesteld: SMTP Server
Discription: naam (zelfde als user name)
Server name: smtp.versatel.nl
Port: 465
Connection security: SSL/TLS
Authentication method: Normal password
User name : Inlognaam (mailadres. zonder @versatel)
-----------------------------
Bij password: hetzelfde als je voor webmail gebruikt.
Hi Abraham, niet leuk om te horen dat er naar elkaar wordt gewezen, maar super om te zien dat je er zelf achter bent gekomen. Bedankt voor het delen. Dit kan andere klanten zeker helpen!