beantwoord

Versatel account kan geen emails meer ontvangen via Outlook

  • 13 July 2023
  • 6 reacties
  • 405 x bekeken

Ik heb een account bij Tele2 @versatel.nl. Echter sinds gisteren kan ik geen mails meer ontvangen

via Outlook 2019. Webmail werkt wel. Pop3 110 smtp 25 dat zijn de waarden die ik al jaren gebruik.

Krijg nu de foutmelding bij het testen Send test email message:   The server responded: 421 Cannot connect to SMT

Eerder op dit forum onderwerp gezien met oplossing Pop3 995 smtp 465 maar dan krijg ik ook foutmeldingen, dus dat werkt niet voor versatel-mailadressen?

Kan geen mail versturen vanuit outlook met mijn zonnetmail

  • 7 dagen geleden

icon

Beste antwoord door chiara.pv 15 July 2023, 10:15

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Hetzelfde bij mij, ik kan ook geen mail versturen!
de smtp.versatel.nl server reageert niet , ik kan geen mail versturen!

ik heb nog een tweede laptop en daarop kan ik wel ontvangen maar niet versturen en die staat ingesteld op Pop3 110 smtp 25 (outlook 2016)

inmiddels de eerst laptop wel op Pop3 995 smtp 465 kunnen veranderen en testmail lijkt te werken maar ik kan op deze laptop nu versturen maar niet ontvangen (outlook 2019) - het icontjes van outlook laat wel een gele envelope zien en ik hoor ook een ping maar er zit geen mail in de folder… 

alleen webmail werkt

Gaat dit iemand oppakken bij Tele2????

Reputatie 7
Badge +12

Hi allebei, niet fijn om te lezen dat jullie geen e-mails kunnen versturen! Dat gaan we zo snel mogelijk fixen. Ik zou willen dat ik jullie zelf kon helpen, maar ik heb geen toegang tot onze mailsystemen, maar geen zorgen - mijn collega's van de chat en de klantenservice (020 7544444) hebben dit wel. Jullie kunnen het beste met een van deze twee kanalen contact opnemen om direct geholpen te worden.

Wellicht kan @Floor109 hier ook bij helpen. Echter kan het even duren voordat hij reageert. Hij helpt namelijk vrijwillig en in zijn eigen tijd hier op de Community. Ik hoop dat het snel voor jullie wordt opgelost!

gebeld met de klantenservice:

voor versatel is aanbevolen Pop3 110 smtp 2025 => dit werkt voor laptop met outlook 2016

maar niet voor laptop met outlook 2019 => heel raar => heb ook geprobeerd een nieuwe account aan te maken maar dan krijg ik een melding dat de server niet beschikbaar is of gevonden kan worden zoiets…. helaas verzenden laptop outlook 2019 mogelijk maar geen ontvangen

OPGELOST - zie onderwerp

Outlook 2019 versatel mail icontje gele envelopje zichtbaar maar geen mail ontvangst

Reageer