beantwoord

Tweede emailadres aanmaken

  • 16 February 2021
  • 27 reacties
  • 901 x bekeken

Mijn vrouw heeft een tweede emailadres nodig om persoonlijk te kunnen inloggen om patientgegevens te kunnen inzien. Graag zou ik willen weten hoe ik naast mijn Tele2 adres een tweede emailadres voor haar kan aanmaken.

icon

Beste antwoord door eric 17 February 2021, 12:39

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

27 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Maak een gratis Gmail adres aan. 

 

https://support.google.com/mail/answer/56256?hl=nl

 

Bedankt voor de reactie. Ik weet niet of het ook met Tele2 kan maar uit je reactie neem ik nu aan dat dat niet kan en anders zou ik het graag nog horen, vooral omdat dat me dan simpeler lijkt.

Reputatie 7
Badge +12

Als je eenvoudig, snel en een echt voor email bedoelde dienst wilt is gmail een top product. Kun je per direct aanmaken en gebruiken.

Dit bied toch niet echt antwoord op de vraag of meneer een tweede tele2 e-mail adres kan aanmaken, een antwoord wat ik hem overigens ook schuldig moet blijven. Ik kan me herinneren toen ik mijn laatste upgrade aan mijn tele2 internet abo deed dat er vermeld stond dat het inclusief 3 tele2 mail adressen was, maar ik kan zo echter geen optie in mijn tele2 vinden voor het aanmaken van het e-mail adres. Zou dit via de klantenservice geregeld moeten worden?

Eric bedankt en begrijp dat het niet anders kan en dat het even goed door mij kan worden opgelost.

Dit bied toch niet echt antwoord op de vraag of meneer een tweede tele2 e-mail adres kan aanmaken, een antwoord wat ik hem overigens ook schuldig moet blijven. Ik kan me herinneren toen ik mijn laatste upgrade aan mijn tele2 internet abo deed dat er vermeld stond dat het inclusief 3 tele2 mail adressen was, maar ik kan zo echter geen optie in mijn tele2 vinden voor het aanmaken van het e-mail adres. Zou dit via de klantenservice geregeld moeten worden?

Shilka goed bedoeld maar begrijpelijk geen oplossing omdat blijkbaar de mogelijkheid niet meer aanwezig is bij Tele2. Dan wel een min punt natuurlijk.

Ik heb nog gelezen van max 5 emailadressen, maar kreeg ook sterke twijfels.

Reputatie 7
Badge +12

Zo'n provider onafhankelijk e-mailadres biedt meer voordelen. Een grotere mailbox is er maar 1 van.

Mooi zo. Alleen wat je gewend bent is vertrouwder maar we zullen zien. Bedankt.

Reputatie 7

Dit bied toch niet echt antwoord op de vraag of meneer een tweede tele2 e-mail adres kan aanmaken, een antwoord wat ik hem overigens ook schuldig moet blijven. Ik kan me herinneren toen ik mijn laatste upgrade aan mijn tele2 internet abo deed dat er vermeld stond dat het inclusief 3 tele2 mail adressen was, maar ik kan zo echter geen optie in mijn tele2 vinden voor het aanmaken van het e-mail adres. Zou dit via de klantenservice geregeld moeten worden?

Niet in Mijn Tele2, mogelijk wel in webmail? Zo niet, dan blijft het bij maximaal 1 e-mailadres. Google met Gmail en Microsoft met Outlook.com zijn dan goede, gratis alternatieven.

Ik ben met je eens dat g-mail en outlook goede alternatieven zijn.

Toch ben ik er zeker van dat het vaste internet abo verkocht is inclusief meerdere e-mail adressen. Ook ik ben 2 jaar geleden overgestapt op een nieuw tele2 vast internet product met meerdere bijbehorende tele2 e-mail adressen. Ik heb echter nooit instructies ontvangen of online gevonden over hoe deze e-mail adressen aan te maken. Ik heb dan ook nog steeds geen enkel @tele2 e-mail adres. Ik werd naar aanleiding van deze post wel benieuwd hoe je dan  zo'n e-mail adres krijgt, of een 2e of 3e erbij. Via webmail lijkt me sterk, want als je dan nog geen enkel mail adres hebt kun je helemaal niet in webmail komen om het eerste e-mail adres aan te maken. Hier moet toch een manier voor zijn? Het hoort immers bij het product. Niet mogelijk zou het antwoord in ieder geval niet moeten zijn, want dat zou betekenen dat tele2 (nu dus t-mobile) zich niet aan de voorwaarden van het ACM houdt waaronder het vast internet mag verkopen. Misschien kan @Cas van Tele2 hier duidelijkheid over verstrekken hoe je een provider e-mail adres kan aanvragen bij je vast internet van tele2?

Correctie op mijn laatste zin; * ...hoe je een -extra- provider e-mail adres….

Reputatie 7
Badge +12

Inmiddels verkoopt Tele2 geen nieuwe internet aansluitingen meer. Zodra je je aanmeldt voor internet producten het t-mobile merk krijg je er 1 t-mobile-thuis adres bij.

Reputatie 7

Ook bij het Tele2 vast internet kreeg je standaard altijd al 1 e-mailadres op basis van de account naam. Het is dus niet gek te denken dat je vanuit dat account aliassen kunt/kon aanmaken.

Toen ik een upgrade deed stond er toch echt inclusief 3 e-mail adressen, daar is geen ontkennen aan. Ik wacht nog steeds op antwoord van @Cas van Tele2 . Jullie kunnen niet zo doorgaan met op deze wijze jullie eigen feiten te verzinnen.

@eric  we hebben het niet over nieuwe aansluitingen, het heeft dus geen zin om voor de zoveelste keer om de hete brij heen te draaien en een rookgordijn op te werpen door ergens over te beginnen waar we het helemaal niet over hebben. Meneer geeft al aan dat toen hij zijn product kocht dat het zelfs inclusief 5 adressen was. 

@pipodeclown Dat begrijp ik. Toen ik upgrade naar mijn recentste vast internet/telefoon pakket kreeg ik echter geen @tele2 mail account op basis van mijn accountnaam. Ook geen instructies over hoe deze aan te maken. Of zou ik nu één hebben van @tele2 zonder het in de gaten te hebben misschien? Op welk webmailadres kan ik dit controleren?

Op hoe een tweede e-mail adres aan te maken hoort gewoon antwoord op te komen van tele2.

 

Natuurlijk is het aanmaken van een g-mail of outlook mail adres ook altijd een optie.

Reputatie 7
Badge +12

Geloof me, jouw laatste optie is de beste! Direct en zonder hulp van onze moderator.

Maar het was niet de vraag. 

Mijn vrouw heeft een tweede emailadres nodig om persoonlijk te kunnen inloggen om patientgegevens te kunnen inzien. Graag zou ik willen weten hoe ik naast mijn Tele2 adres een tweede emailadres voor haar kan aanmaken.

 

Reputatie 7
Badge +12

Niet de vraag, wel het beste advies. 

Blijf maar slaan met die knuppel, en ga maar door met knuppelen tot je gelijk hebt eric. Maar ik laat me niet langer neerknuppelen. ik laat me niet langer kleineren. Ik laat me niet langer voorliegen. Keer op keer heb ik je weer nieuwe kansen gegeven. keer op keer heb ik je de gelegenheid gegeven om je leugens te herzien of te erkennen. Maar je stapt dan gewoon uit de discussie om in de volgende forum sectie weer met een nieuw verzonnen wapenfeit mensen om de oren te slaan. Ik ga hier niet langer staan toekijken en niets doen, en je mede goldmembers en @Cas van Tele2 en @Maurice zouden dat ook niet moeten doen.

Het is nu klaar voor mij, en als dat eenmaal gebeurd is er geen weg terug meer. Morgen ga ik eens een lekker lange post maken over hoe we de giftige sfeer op dit forum weer om kunnen turnen naar een normaal klant helpt klant forum, want dit kan zo niet langer. En eric ik ben eerlijk, in je behulpzaamste posts vind ik je kundig en geweldig, maar dit kan gewoon niet langer zo. Ik ga niet langer toekijken hoe je klant na klant uit hun providermail forceert omdat je je eigen voorkeur belangrijker vindt dan de vraag of wens van de klant.

Reputatie 7
Badge +12

Beste Shilka.. je ventileert jouw mening, ik ook. Zolang je geen persoonlijke aanvallen plaatst kun je hier hele epistels plaatsen. Maar het begint hier namelijk wel op te lijken. Ik ben respectvol naar jou en verwacht hetzelfde terug.

Precies wat ik verwachtte, ik zat al te wachten op je persoonlijke aanvallen beschuldiging. Als de moderators je deze nooduitgang bieden dan zal dat zo zijn. Als ik regels overtreed hoor ik het graag.

Ik ben er echt klaar mee eric, ik laat me niet langer intimideren, en anderen op dit forum zouden dit ook niet moeten doen. Het stilzwijgend toekijken hoe klanten hier het forum uitgejaagd worden met zelfverzonnen feitjes moet maar eens afgelopen zijn. Ik ben niet bang.

Iedereen maakt fouten, ik verwacht van niemand dat ze perfect zijn. Maar gewoon feiten verzinnen om maar als ‘winnaar’ uit de discussie te komen, tot het punt waarop zelfs moderators dit klakkeloos overnemen en klanten consequent met onwaarheden geconfronteerd worden, nee dan gaat er iets faliekant fout op dit forum, dat heeft weinig meer te maken met lekker kletsen. En wat mij betreft mag daar een eind aan komen, en dat zal niet makkelijk zijn, want het is een jarenlange ingesleten gewoonte geworden hier op dit forum.

En het gaat niet alleen over de mail. Kijk eens naar hoe die 14 dagen 14 werkdagen zijn geworden. Het wordt weer gewoon uit de duim gezogen en klakkeloos overgenomen. En dan zie ik cas ook nog beweren dat dit veranderd was en dat het eerst wel 14 werkdagen waren, terwijl dan ook dat niet waar blijkt te zijn. Zelfs dan heeft tot aan de moderator niemand het lef om zijn fout te erkennen.

Kijk eens naar de problemen met de bundelboosters die tijden niet opgelost werden, (en dat misschien nog steeds niet zijn?) en hoe mensen alleen maar met fup en drogredenen om de oren werden geslagen, maar niemand hun woorden over het niet goed functioneren van de boosters en het aanvragen daarvan serieus nam.

Alle misinformatie rond het zonnet geheel, waarbij ik door hoepels heb moeten springen om er achter te komen wat voor wie gold, gewoon omdat er weer bulten misinformatie naar buiten komt, die gewoon in het wilde weg tot stand komt en klakkeloos overgenomen wordt en waar alleen de meest vasthoudende door heen weet te prikken en de waarheid boven tafel weet te krijgen.

Maar ook daarvoor met de ‘mail is alleen voor het versturen van de factuur’ periode, waar ook moderators klakkeloos dat soort verhaaltjes overnamen. Dit speelt al jaren, en het wordt alleen maar erger, en voor mijn gevoel staan de moderators erbij en kijken er naar.

 

Ik kan het niet langer aankijken eric, ik heb ook geen idee meer hoe ik tot je door kan dringen. Dan zo maar.

Het gaat me absoluut niet om jou persoonlijk, ik like gewoon je posts waarbij ik denk, kijk eric, nu help je gewoon, zonder de waarheid geweld aan te doen, en lever je goede informatie. Op je behulpzame momenten ben je absoluut een aanwinst voor dit forum. Maar soms ben je als een pitbull die niet meer loslaat, ook al staat de klant die je aanspreekt volledig in zijn recht.  dan moet ik nu ook maar in pitbullmodus, want ik begin zo langzamerhand het gevoel op dit forum te krijgen dat fouten, bugs en storingen erkennen een smerig ding is geworden hier, en dat kan beter. ik zie dat het steeds meer gaat om wie heeft er ‘gelijk’, ipv heb ik ook informatie waarmee ik de klant kan helpen. En ik begrijp heus wel dat stap 1 is om te kijken of de fout ook bij de klant ligt en of deze zelf ook iets kan doen aan zijn probleem, maar als iemand letterlijk vraagt ‘hoe kan ik een tweede providermail aanmaken’ en hij wordt dan naar alle loketten behalve de gevraagde gestuurd dan ben je maar 1 ding aan het doen, en dat is je eigen zin doordrijven over de rug van de klant, ik kan er echt, maar dan ook echt niks anders van maken.

 

Dus ik mik die knuppel nu in het hoenderhok. Dan maar stampij maken voor wat verandering. En als dat niet gebeurt het zij zo, maar dan heb ik het in ieder geval geprobeerd en hoop ik dat ik het dan los kan laten.  Ik hoor in ieder geval graag van moderator of hoger hierover.

 

 

Reputatie 7

Ik vind je post te lang en heb het dan ook niet allemaal gelezen, maar laten we het gezellig houden hier. We forceren niemand uit de provider mail, maar geven een advies waar we zelf ervaring mee hebben. Maurice en Cas zijn Tele2 medewerkers die de vraag over een 2e Tele2 e-mailadres kunnen beantwoorden, ik heb geen internet van Tele2. Los van het directe antwoord op de vraag zijn gebruikers vaak genoeg erg blij met alternatieven waarmee ze niet bekend zijn of zelf niet aan hebben gedacht. Er is dus niets op tegen om alternatieven als advies te geven. Het forum is juist ook bedoeld voor het uitwisselen van tips en ervaringen.

Mijn hele punt is juist dat het niet gezellig is hier.

Niemand kon hier een vraag over providermail stellen of er werd erin gestampt dat providermail alleen maar was voor het sturen van een factuur, dat je geen recht op support had omdat het om een gratis service ging. Dat je wel achterlijk moet zijn om voor provider mail te kiezen. Ik heb honderden posts moeten maken om hier eindelijk uit de tegenstroom te kunnen komen en mijn mail problemen serieus benaderd te zien. En dit gedrag gaat nu, zoals in dit topic nog steeds door. Jullie hebben terecht een eigen mening over de keuze tussen providermail en gratis mail of betaalde mail. Maar je moet toch eens ophouden deze mening er zo niet aflatend in te rammen.

Dat heeft niks meer met gezelligheid te maken. 

 

Kijk nou eens naar dit topic de man vraagt letterlijk hoe hij een tweede e-mail adres aan kan maken.

En zelfs als hij letterlijk vraagt, kan ik echt niet een tweede providermail aanmaken, dat lijkt me echt makkelijker wordt hij straal genegeerd tot op het punt dat hij er echt van overtuigd raakt dat het dus niet kan. Maar ook dan verbeteren jullie jezelf niet en gáán maar door. Wat moet die man dan nog meer doen, een foto posten hoe hij op zijn knieën smeekt? Ik vind het niet om aan te zien, en ga dat nu ook echt benoemen.

En zo gaat het niet alleen in de mailafdeling, ook als het gaat over unlimited bundels, terugbetalingen, er worden gewoon indianenverhalen verzonnen om mensen maar neer te zetten als misbruikers en onterechte klagers, en niemand grijpt in, sterker nog, de indianenverhalen worden zelfs gewoon overgenomen door medewerkers, zonder enige vorm van scrupule of zelfreinigend vermogen. Nemen van verantwoordelijkheid voor eigen uitspraken is er niet meer bij.

Ik kan het jullie dan ook niet eens kwalijk nemen, want zelfs tele2 laat jullie je gang gaan, en medewerkers nemen de slechte gewoontes en onware uitspraken zelfs over.

En nee, ik wil jullie niet weg hebben hier want jullie zijn een aanwinst voor dit forum met jullie kennis en ervaring, maar dit soort uitwassen mag best iets van gezegd worden. Gelijk hebben is mooi, discussie kan leuk zijn, maar als hele volksstammen als misbruiker weggezet worden, mensen die hun huur niet meer kunnen betalen omdat ze hun geld niet binnen de wettelijke termijn met een woordinterpretatie spelletje met een kluitje in het riet gestuurd worden en niemand meer voor providermail een supportvraag neer kan leggen omdat ie compleet neergesabeld wordt vanwege zijn keus voor providermail dan gaat er iets goed mis.

Mijn vrouw wil niet meer dat ik dit forum nog langer bezoek. Ze ziet wat het met me doet. Ik ga die wens respecteren.

Ik geloof wel dat de kern van mijn betoog aangekomen is (de eerste voortekenen zijn hoopvol), ik hoop dat er iets mee gedaan wordt. Mijn excuus dat ik eventuele reacties voorlopig niet meer zal lezen, wellicht zal een toekomstige hulpvraag mij nog eens naar dit forum brengen. Ik hoop dat ik dan een net andere sfeer aan zal treffen, alsmede de vertrouwde namen die hier al zoveel antwoorden gegeven hebben. Ik hoop dat het forum nog lang zijn functie zal mogen vervullen, en op waarde geschat mag worden door tele2 en t-mobile.

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @cenldekraker,

Welkom op de Community! Ik ga je helpen met een extra e-mailadres.

Het aanmaken van een extra Tele2 e-mailadres is niet mogelijk. Als je een extra e-mailadres wil adviseren we je om een gratis e-mailadres aan te maken bij een van de bekende leveranciers!

Mocht je hier vragen over hebben dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!

Bedankt en s.v.p. sluiten maar.