Vandaag bericht ontvangen van Tele2 dat mijn Zonnet email adressen stoppen omdat deze maar “door een beperkt aantal mensen worden gebruikt ..” Alternatief: Een extra abonnement afsluiten voor uiteindelijk € 12,00 bij een bedrijf InterNL dat telefonisch of per mail niet bereikbaar is en met veel slechte recensies van Tele2 klanten op dit forum.
Zou het niet netjes zijn om dit kostenneutraal te doen zeker omdat het een “beperkte groep” klanten betreft? En mag het Tele2 klantenbestand überhaupt overhandigd worden aan een zelfstandig opererend commercieel bedrijf?
Ik stoor me ook aan de communicatie in de mail. De suggestie b.v. dat “omdat de dienst gratis is” deze ook zonder consequentie mag worden stopgezet. Nergens een excuus of een sorry. O ja, je mag ook kosteloos opzeggen, dat is toch wel mooi! En of de klant zijn nieuwe emailadres ook nog even wil doorgeven aan Tele2…
Ik vraag me af of de managers enig idee hebben hoeveel inspanning er nodig is om 25 jaar gehanteerde e-mailadressen bij belastingdienst, banken, ziekenhuizen etc. te wijzigen.
Moeten Tele2 klanten na de overname door T-mobile ook zorgen maken om het verdwijnen Tele2 email adressen?
Personen met een zonnet email adres zijn klanten die 25 jaar gebruik maken van de dienstverlening, die mee gegaan zijn naar Versatel, naar Tele2 en naar T-Mobile. Die loyaal zijn en ooit nog eens 2,50 extra betaald hebben vanwege een investering in de Tele2 infrastructuur...Die zou je als bedrijf moeten koesteren en niet in de kou moeten laten staan..