Skip to main content

Hallo,

Ik wil mijn Tele2 email adres opzeggen. Het wordt niet meer gebruikt. Er geen actief abonnement meer aan gekoppeld  omdat ik naar Odido ben gegaan.

Hoe gaat dit in zijn werk?, groet.

hoi @turboclaus ,

Het domein @tele2 is niet meer beschikbaar voor email. Ongeveer een jaar geleden zijn alle @tele2.nl email adressen uit de lucht gehaald.


Hallo Eric,

" Het domein @tele2 is niet meer beschikbaar voor email. Ongeveer een jaar geleden zijn alle @tele2.nl email adressen uit de lucht gehaald." Dit is mij bekend maar tot nu toe krijg ik nog steeds alle mails op mijn Versatel email adres binnen en vooral bakken met spam, zie bijlage, groet.


Hallo,

Als het goed is betaal je voor deze dienst via www.zonnet.nl , je zou een contactformulier kunnen invullen met deze vraag

Ga naar: https://zonnet.nl/faq/Mijn%20e-mailadres%20werkt%20niet%20meer%20Wat%20kan%20er%20mis%20zijn

Druk op ja, scroll naar en onder en druk op nee. Hier kun je je vraag/verzoek stellen.

 

Er zouden geen zonnet/versatel emails meer onder ons beheer moeten zijn, maar als je zeker weet dat je niet betaald voor de dienst bij www.zonnet.nl , kan ik voor je kijken om de verwijdering in gang te zetten aan de Tele2 kant.


 

Hallo Floor,

Zal er mee aan de gang gaan, u hoort nog, dank.

 


 

Hallo floor,

E-mail van Zonnet;We hebben het mailadres  …….@versatel.nl inactief gezet, groet.


Reageer