Skip to main content
beantwoord

Spam


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

36 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7113 reacties
  • 3 augustus 2017
Nou, een beetje aardig blijven voor Jolien. Biedt ze je een oplossing voor jouw vraag, is het weer niet goed. 🙄

  • Blijvertje
  • 21 reacties
  • 3 augustus 2017
Ze biedt geen oplossing.
En nou gaat ze dat zelf spammen.

Ze doet moeite die niets uit haalt, en ik moet de rommel opruimen. Lukt gelukkig wel, die eerste spammer blijft echter plakken.

Jolien van Tele2
  • Oud Community Manager
  • 444 reacties
  • 3 augustus 2017
@Spog Ik heb het voor de zekerheid even nagekeken, maar ik heb jou nog nooit een privébericht gestuurd. Ik zou niet durven!

  • Blijvertje
  • 21 reacties
  • 3 augustus 2017
@Jolien van Tele2

Helaas komt elke reactie hier van jou in mijn mailbox terecht. Dat beschouw ik toch als prive.

Maar heel misschien is dit een nieuwe Tele2 ontwikkeling op het gebied van email-communicatie ?.

Daar heb ik op zich wel behoefte aan, ik wacht het even af!!!!!!!!!

  • 5579 reacties
  • 3 augustus 2017
Ik heb ook een berichtje gehad van gebermin, maar hij zei alleen maar hi.
Vond het al vreemd en heb er dus maar niet op gereageerd, want af en toe kom je een malloot tegen hier op het Forum.
Nu volgt hij/zij mij, en wil zulke personen niet in dat lijstje hebben staan.
Ook al is deze geband, zou zelf de optie willen hebben om volgers te ontvolgen maar die optie is er niet.

  • Blijvertje
  • 21 reacties
  • 3 augustus 2017
@Jolien van Tele2

Ter informatie: Jij en de spammer belanden in mijn mailbox via amazonses.com

Dit zie ik als afzender:
Tele2 Forum forum-nl@tele2.com via amazonses.com

  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 3 augustus 2017
Ja, ik heb sinds vanochtend ook inmiddels 12 emails van Tele2 in mijn inbox staan, van zowel de privéberichten als nu elke reactie op dit topic.

Tele2: Dat jullie de "klantenservice" liever afschuiven op een community (bestaande uit mensen die hier ook alleen maar op het forum zitten omdat het de enige mogelijkheid is je eigen probleem "opgelost" te krijgen) is nog tot daar aan toe, maar geef ons aub op zijn minst op optie om alle belachelijke notificaties uit te zetten.

Jolien van Tele2
  • Oud Community Manager
  • 444 reacties
  • 3 augustus 2017
Spog schreef:
@Jolien van Tele2

Ter informatie: Jij en de spammer belanden in mijn mailbox via amazonses.com

Dit zie ik als afzender:
Tele2 Forum forum-nl@tele2.com via amazonses.com


Dat klopt. Als iemand de @ incl. de forumnaam gebruikt, krijgt de genoemde user een mailtje.

Jolien van Tele2
  • Oud Community Manager
  • 444 reacties
  • 3 augustus 2017
Rick12 schreef:
Ja, ik heb sinds vanochtend ook inmiddels 12 emails van Tele2 in mijn inbox staan, van zowel de privéberichten als nu elke reactie op dit topic.

Tele2: Dat jullie de "klantenservice" liever afschuiven op een community (bestaande uit mensen die hier ook alleen maar op het forum zitten omdat het de enige mogelijkheid is je eigen probleem "opgelost" te krijgen) is nog tot daar aan toe, maar geef ons aub op zijn minst op optie om alle belachelijke notificaties uit te zetten.


Als je bij de eerste post van dit topic klikt op 'Abonneren op topic', dan ontvang je geen notificaties meer van nieuwe berichten in dit topic. Kijk ook even bij je Algemene settings, daar kun je de meeste notificaties standaard uitzetten.

Jolien van Tele2
  • Oud Community Manager
  • 444 reacties
  • 3 augustus 2017
Ik zal dit topic nu sluiten zodat jullie ook geen notificaties meer ontvangen. Het antwoord op de vraag heb ik namelijk al vele berichten hiervoor gegeven 😉

  • Blijvertje
  • 21 reacties
  • 3 augustus 2017
Jolien:
Dat klopt. Als iemand de @ incl. de forumnaam gebruikt, krijgt de genoemde user een mailtje.

Wist ik niet. Interessante mededeling. Heeft potentie.

Nu moet je het nog Prominent op de website zetten. Zie regel 1 van de ACM:
https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/verkoop-aan-consumenten/verkopen-aan-consumenten/checklist-verkoop-via-internet/