Net nu mijn vorige problemen opgelost heb gezien dient helaas het volgende probleem zich aan; Ik kan op dit moment niet meer inloggen bij mijn webmail.
Als, ik op welke wijze dan ook (via bookmark, via tele2 of via mijn tele2) naar de inlog pagina ga stuit ik op de volgende problemen;
Ofwel, de inlogpagina laadt helemaal niet en ik krijg dit te zien:
Soms krijg ik de inlogpagina wel te zien, na invoer van gebruikersnaam en wachtwoord krijg ik dan of een lege pagina met deze melding:
Of ik kom weer terug op de inlogpagina met deze melding:
Of er staat het volgende:
Of er staat het volgende:
Ik heb de volgende dingen geprobeerd; cookies verwijderen; zelfde probleem. Andere browser; zelfde probleem. ik had gisteren rond het middaguur kort het zelfde probleem, maar vandaag kom ik er al drie uur lang niet in. Vanmorgen deed de webmail het nog gewoon wel.
Ik heb hier inmiddels melding van gemaakt bij de telefonische helpdesk. Toch wou ik het hier ook even posten met de vraag of anderen hetzelfde probleem hebben op het moment, dus bij deze.