Skip to main content
beantwoord

Overgang naar Zonnet: zowel ...@versatel.nl als ...@zonnet.nl = één abonnement?

  • 21 december 2020
  • 2 reacties
  • 184 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties

Als je zowel een @zonnet.nl als een @versatel.nl e-mailadres gebruikt, moet je hiervoor dan twee e-mailabonnementen afsluiten bij Zonnet? Of kun je beide e-mailadressen naar één account laten forwarden? Zo ja, hoe zou je dit kunnen aanvragen?

(Deze vragen stel ik hier omdat ik geen reactie krijg via het contactformulier op zonnet.nl, en de nieuwe eigenaar van Zonnet, interNLnet, weigert telefonische support).

Beste antwoord door eric

Het is een aanbod per email adres. Ik had meerdere zonnet adressen en heb op alle adressen een aanbod ontvangen. Verdere info en aanpassingen zijn alleen bij Zonnet.nl te verkrijgen. 

Bekijk origineel bericht

2 reacties

wegermee
  • Junior
  • 18 reacties
  • 22 december 2020
Rondel schreef:

Als je zowel een @zonnet.nl als een @versatel.nl e-mailadres gebruikt, moet je hiervoor dan twee e-mailabonnementen afsluiten bij Zonnet? Of kun je beide e-mailadressen naar één account laten forwarden? Zo ja, hoe zou je dit kunnen aanvragen?

(Deze vragen stel ik hier omdat ik geen reactie krijg via het contactformulier op zonnet.nl, en de nieuwe eigenaar van Zonnet, interNLnet, weigert telefonische support).

zonnet is van Internlnet  misschien kunnen ze je wel helpen 

024-7070500

Maandag t/m vrijdag bereikbaar van 9.00 uur tot 17.00 uur.


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • Antwoord
  • 21 december 2020

Het is een aanbod per email adres. Ik had meerdere zonnet adressen en heb op alle adressen een aanbod ontvangen. Verdere info en aanpassingen zijn alleen bij Zonnet.nl te verkrijgen.