beantwoord

Outlook 2007 geen e-mail versturen of ontvangen

  • 29 May 2022
  • 4 reacties
  • 140 x bekeken

Ik ben in het bezit van outlook 2007, omdat dit voor mij beter werkt i.v.m. mijn visuele beperking (ik werk met een braille leesregel). vanaf afgelopen donderdag kan ik geen mails meer versturen of ontvangen. elke jaar heb ik het zelfde probleem en moet ik de server poorten veranderen. dat heb ik nu ook gedaan en niks werkt. krijg op dit forum en van tele2 hele verschillende oplossingen en die werken niet. webmail werkt voor mij ook niet is niet overzichtelijk genoeg.

icon

Beste antwoord door eric 30 May 2022, 09:08

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Ik ben in het bezit van outlook 2007, omdat dit voor mij beter werkt i.v.m. mijn visuele beperking (ik werk met een braille leesregel). vanaf afgelopen donderdag kan ik geen mails meer versturen of ontvangen. elke jaar heb ik het zelfde probleem en moet ik de server poorten veranderen. dat heb ik nu ook gedaan en niks werkt. krijg op dit forum en van tele2 hele verschillende oplossingen en die werken niet. webmail werkt voor mij ook niet is niet overzichtelijk genoeg. Weet iemand hier een oplossing voor.

 

Reputatie 7
Badge +12

Als webmail ook niet meer werkt, dan is de vraag, bestaat je email adres nog? Heb je toevallig een @zonnet email adres? En heb je nog een lopend vast internet aansluiting bij Tele2?  Of heb je een email abonnement bij de firma zonnet.nl

Ik heb een tele2 vast internet abonnement en het email adres bestaat ook nog wel

Reputatie 7
Badge +12

Hi @gk1982,

Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega’s van de klantenservice? Zij kunnen namelijk in onze Thuis-systemen, waar ik zelf niet in kan. Anders had ik het graag zelf voor je uitgezocht. 

Laat je het ons weten? We horen het graag van je! 

Groetjes,

Marciano

Reageer