Skip to main content
beantwoord

Outlook 2007 geen e-mail versturen of ontvangen


  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties

Ik ben in het bezit van outlook 2007, omdat dit voor mij beter werkt i.v.m. mijn visuele beperking (ik werk met een braille leesregel). vanaf afgelopen donderdag kan ik geen mails meer versturen of ontvangen. elke jaar heb ik het zelfde probleem en moet ik de server poorten veranderen. dat heb ik nu ook gedaan en niks werkt. krijg op dit forum en van tele2 hele verschillende oplossingen en die werken niet. webmail werkt voor mij ook niet is niet overzichtelijk genoeg.

Beste antwoord door eric

Als webmail ook niet meer werkt, dan is de vraag, bestaat je email adres nog? Heb je toevallig een @zonnet email adres? En heb je nog een lopend vast internet aansluiting bij Tele2?  Of heb je een email abonnement bij de firma zonnet.nl

Bekijk origineel bericht

4 reacties

  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 30 mei 2022
gk1982 schreef:

Ik ben in het bezit van outlook 2007, omdat dit voor mij beter werkt i.v.m. mijn visuele beperking (ik werk met een braille leesregel). vanaf afgelopen donderdag kan ik geen mails meer versturen of ontvangen. elke jaar heb ik het zelfde probleem en moet ik de server poorten veranderen. dat heb ik nu ook gedaan en niks werkt. krijg op dit forum en van tele2 hele verschillende oplossingen en die werken niet. webmail werkt voor mij ook niet is niet overzichtelijk genoeg. Weet iemand hier een oplossing voor.

 


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • Antwoord
  • 30 mei 2022

Als webmail ook niet meer werkt, dan is de vraag, bestaat je email adres nog? Heb je toevallig een @zonnet email adres? En heb je nog een lopend vast internet aansluiting bij Tele2?  Of heb je een email abonnement bij de firma zonnet.nl


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 30 mei 2022

Ik heb een tele2 vast internet abonnement en het email adres bestaat ook nog wel


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hi @gk1982,

Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega’s van de klantenservice? Zij kunnen namelijk in onze Thuis-systemen, waar ik zelf niet in kan. Anders had ik het graag zelf voor je uitgezocht. 

Laat je het ons weten? We horen het graag van je! 

Groetjes,

Marciano


Reageer