beantwoord

Kan mijn mail niet meer openen op mobiel

  • 23 March 2021
  • 12 reacties
  • 421 x bekeken

Ik maak al jaren gebruik van de outlook app om mijn zonnet-mail te lezen op mobiel. Sinds vanochtend (23-3) kan ik echter mijn mail niet meer openen. Ik heb geprobeerd de app opnieuw te installeren én enkele andere apps geprobeerd, maar geen werkt. De melding die ik krijg is dat de verbinding met de email server niet tot stand kan worden gebracht.

 

  1. heeft dit te maken met de verkoop van zonnet.nl aan een externe partij? (Waarbij “niets zou veranderen”)
  2. Hoe krijg ik mijn email weer leesbaar?
icon

Beste antwoord door theocoppes 23 March 2021, 23:27

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Is dit zonnetadres in gebruik bij je abonnement van Tele2 (bv. voor facturen)?  Of heb je het overgezet naar een betaald abonnement bij Zonnet? In dit laatste gaval moet  je bij Zonnet te zijn om het op te lossen.

Reputatie 7

Lukt inloggen op webmail wel? Als je geen vast internet van Tele2 hebt dan is Zonnet mail een betaalde dienst geworden.

Reputatie 7
Badge +8

Gebruik je een Android Handy? 

Reputatie 7
Badge +8

A

Reputatie 7
Badge +8

https://androidworld-nl.cdn.ampproject.org/v/s/androidworld.nl/apps/crashen-ineens-al-je-apps-op-android-dit-moet-je-doen/amp?amp_js_v=a6&amp_gsa=1&usqp=mq331AQHKAFQArABIA%3D%3D#aoh=16165382975042&referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com&amp_tf=Van%20%251%24s&ampshare=https%3A%2F%2Fandroidworld.nl%2Fapps%2Fcrashen-ineens-al-je-apps-op-android-dit-moet-je-doen

@theocoppes  Weet je dat je binnen een uur na plaatsing van een bericht, deze kan wijzigen / aanvullen door op de drie puntjes rechtsonder te klikken en dan "Bewerk”?

Dat voorkomt berichtjes met alleen een “A”   :grinning:

Reputatie 7
Badge +8

Maar verwijderen gaat niet na 1 minuut. Dus de hele tekst had ik verwijderd en er moest iets voor in de plaats komen. Geen spatie, minstens een letter. Volgende keer neem ik een Z

Dank je wel! De teams en chrome op mijn zoontjes telefoon deden het niet meer en dit bleek inderdaad het euvel te zijn!

Is dit zonnetadres in gebruik bij je abonnement van Tele2 (bv. voor facturen)?  Of heb je het overgezet naar een betaald abonnement bij Zonnet? In dit laatste gaval moet  je bij Zonnet te zijn om het op te lossen.

Nee. het is hetzelfde zonnet-account dat ik ooit in 2003 heb geopend en dat gewoon steeds is “meegekomen” bij de vele overnames. Ik ben gewoon klant bij Tele2.

Gebruik je een Android Handy? 

Ja, het is een Android telefoon

Lukt inloggen op webmail wel? Als je geen vast internet van Tele2 hebt dan is Zonnet mail een betaalde dienst geworden.

Ja, webmail werkt, en de outlook op mijn desktop functioneert ook zoals het hoort.

Ja, dit heb ik gezien. Inmiddels heb ik echter mijn Outlook opnieuw geïnstalleerd, maar ik krijg geen connectie met de server meer. Om de een of andere reden kan ik de settings ook niet handmatig configureren, maar ze kloppen met dit stukje