Skip to main content
beantwoord

kan ik verwijderde e-mails terughalen?


Hoi forumleden,

Ik heb vanmiddag met de outlook app op m'n windows per ongeluk alle e-mails verwijderd. nu zie ik deze e-mails ook niet weer terug op webmail.tele2.nl. Mijn vraag is of ik mijn e-mail terug kan halen? heeft eventueel Tele2 een backup hiervan:(

 

mvg

 

Refik

Beste antwoord door fenerium19

eric schreef:

Login via webmail op de mailomgeving van Tele2. Misschien staan ze daar nog in de inbox of de prullenbak. Als de webomgeving leeg is dan zijn de echt weg.


Hoi Eric, Mijn verdwenen e-mails heb ik teruggevonden via de outlook app op mjn windows. Ik denk dat er een ander probleem nu afspeelt, namelijk als ik inlog op de mailomgeving zie ik wel mijn verzonden emails en mijn prullenbak. Mijn hele postvak in is spontaan verdwenen. Soortgelijke foutmelding had ik voorgaande maanden ook, en een moderator/admin van de forum deed telkens een synchronisatie waarbij ik mijn postvak in compleet terug kreeg. Ik denk dat mijn probleem is opgelost, maar dat er een nieuwe probleem is ontstaan hieruit.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 29 juli 2020

Login via webmail op de mailomgeving van Tele2. Misschien staan ze daar nog in de inbox of de prullenbak. Als de webomgeving leeg is dan zijn de echt weg.


  • Auteur
  • Blijvertje
  • 38 reacties
  • Antwoord
  • 29 juli 2020
eric schreef:

Login via webmail op de mailomgeving van Tele2. Misschien staan ze daar nog in de inbox of de prullenbak. Als de webomgeving leeg is dan zijn de echt weg.


Hoi Eric, Mijn verdwenen e-mails heb ik teruggevonden via de outlook app op mjn windows. Ik denk dat er een ander probleem nu afspeelt, namelijk als ik inlog op de mailomgeving zie ik wel mijn verzonden emails en mijn prullenbak. Mijn hele postvak in is spontaan verdwenen. Soortgelijke foutmelding had ik voorgaande maanden ook, en een moderator/admin van de forum deed telkens een synchronisatie waarbij ik mijn postvak in compleet terug kreeg. Ik denk dat mijn probleem is opgelost, maar dat er een nieuwe probleem is ontstaan hieruit.


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 29 juli 2020

Daar kan ik je als medeklant niet mee helpen. Mijn advies zou wel zijn om eens om te kijken naar een ander email adres zoals gmail of outlook. Tele2 is toch vooral een internet access provider, emailbox is heel klein en inderdaad zijn er wel eens wat issues.


  • Auteur
  • Blijvertje
  • 38 reacties
  • 29 juli 2020
eric schreef:

Daar kan ik je als medeklant niet mee helpen. Mijn advies zou wel zijn om eens om te kijken naar een ander email adres zoals gmail of outlook. Tele2 is toch vooral een internet access provider, emailbox is heel klein en inderdaad zijn er wel eens wat issues.


alsnog bedankt voor je hulp en tips