beantwoord

kan iemand ervoor zorgen dat mijn zonnet mail weer werkt?

  • 20 June 2020
  • 11 reacties
  • 225 x bekeken

Ik kan helaas alleen mail ontvangen op mijn telefoon. Inloggen op de tele2 site lukt niet. Wachtwoord aanpassen lukt dus ook niet. Kan iemand mij helpen?

icon

Beste antwoord door pipodeclown 20 June 2020, 18:13

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Je kunt alleen via mijn.tele2.nl. Je wachtwoord veranderen.

Reputatie 7

Ik kan helaas alleen mail ontvangen op mijn telefoon. Inloggen op de tele2 site lukt niet. Wachtwoord aanpassen lukt dus ook niet. Kan iemand mij helpen?

Als je je mail kan ontvangen op je telefoon, wat is dan precies het probleem?

Ik kan niet meer in met mailbox van zonnet komen via tele2 website

Je kunt alleen via mijn.tele2.nl. Je wachtwoord veranderen.

Ik kan niet mijn wachtwoord veranderen van mijn zonnet account

Reputatie 7

Bedoel je dat je je wachtwoord niet meer weet? Probeer hier de optie wachtwoord vergeten. https://webmail.tele2.nl

Helaas kent hij mijn inlognaam niet:

benk141277

Wanneer ik volledig mailadres invul met @zonnet.nl erachter geeft hij aan dat die niet bestaat...

Reputatie 7

Helaas kent hij mijn inlognaam niet:

benk141277

Wanneer ik volledig mailadres invul met @zonnet.nl erachter geeft hij aan dat die niet bestaat...

Probeer eens met je e-mailadres, maar dan @tele2.nl in plaats van @zonnet.nl.

Helaas, dat werkt ook niet

Reputatie 7

Zegt hij dat het account niet bestaat of de combinatie gebruikersnaam en wachtwoord ongeldig is?

Als ik probeer in te loggen met jouw inlognaam en wachtwoord vergeten aanklik is de melding dat er geen ander e-mailadres bekend is waar het nieuwe wachtwoord naar toe gestuurd kan worden, en dat je contact kan opnemen met de klantenservice (020 75 44444) (vanaf maandag weer.)

Dus contact opnemen met klantenservice dan maar.