beantwoord

Inloggen Tele2 webmail wil niet

  • 3 April 2023
  • 9 reacties
  • 1238 x bekeken

Inloggen Tele2 webmail lukt niet sinds zaterdag 1 april. Blijft laden en zegt dan “aanmelden mislukt”. Is dit probleem bekend en hebben meer mensen er last van?

icon

Beste antwoord door Des2000 3 April 2023, 08:32

Bekijk origineel bericht

9 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hoi

 

Des

ja er is al 2 dgn storing met de mail van tele2.

Ze laten klanten gewoon stikken. 

Als er storingen zijn en het is weekend dan los je dat eerst op maar niet laten wachten tot maandag.

Ze willen gewoon van tele2 klanten die een abonnement hadden maar over zijn gegaan naar t-mobile met internet. Hopen dat wij vrijwillig vertrekken.

Ik kan mijn mail niet ophalen 

Nee, internet en telefonie werkt gewoon. Maar de mailserver ligt er wel uit. Kan nog steeds niet bij mijn mail.

Dit staat op hun site:

[Update 03-04-2023 09:40]
Een deel van de servers, waar onze webmail op werkt, hebben momenteel problemen. We zijn met meerdere partijen aan het onderzoeken hoe we dit kunnen oplossen. Zodra we meer weten zullen we dat hier plaatsen.

De storing duurt nu wel heel erg lang, 3 dagen al geen mail ontvangen…., waardeloos dit, het wordt nu echt tijd dat ze snel met een oplossing komen zodat er weer gewoon ingelogd kan worden in Webmail.

Bij mij 18.13 werkt de webmail nu weer.

Reputatie 7
Badge +12

Hi Hans, super fijn om te horen dat webmail het weer doet! Ik heb nog geen update gehad over dat het volledig is opgelost, dus ik hoop dat het bij de rest ook (snel) weer werkt! Bedankt voor het laten weten, heel fijn!

Al weken geen webmail, ophalen mislukt. Ik krijg wel de gewone mail binnen en kan versturen, maar mijn vrouw niet. Gelijke server, alleen andere account (gebruikersnaam en wachtwoord). Wat is er aan de hand. Nooit problemen gehad.

Reputatie 7
Badge +12

Hi @henkvdbroek, niet fijn dat je vrouw haar webmail niet meer kan ophalen. Is haar account niet al gestopt? Bel direct even met mijn collega's op 020-7544444. Ik heb zelf geen toegang tot onze mailsystemen, maar zij wel en kunnen direct met je meekijken!

Reageer