Skip to main content

Mijn email komt wel binnen maar als ik iets wil verzenden krijg ik een email dat ik geblokkeerd ben. Kan dit opgelost worden?

 

Ik geef hier uiteraard toestemming voor

 


Ja dit is een blokkade aan onze kant inderdaad, ik kan dit voor je doorzetten naar de technische dienst maar dan heb ik eerst toestemming nodig om je gegevens erbij te pakken, het kan ook zijn dat ik nog even wat extra vragen heb aangezien ik een storingsformulier moet invullen met alle informatie.


Op mijn pc kan ik wel versturen, maar via mijn telefoon dus niet. Ik gebruik nog steeds mijn oude Samsung voor deze mail. Want op mijn nieuwe Xiaomi krijg ik de webmail niet geïnstalleerd


Ik heb de email gekopieerd

 


Hallo, aantal vraagjes voordat we kunnen kijken wat de oplossing is :grin:

Gebruik je een emailclient zoals outlook?

Krijg je ook een melding van de SMTP server dat je account gelocked is?

Heb je het ook al via de webmail getest? Werkt daar ontvangen/verzenden wel?