Skip to main content
beantwoord

het versturen van email is geblokkeerd, hoe kan dit?

  • 17 november 2021
  • 5 reacties
  • 190 x bekeken

wilmadick

Mijn email komt wel binnen maar als ik iets wil verzenden krijg ik een email dat ik geblokkeerd ben. Kan dit opgelost worden?

 

Beste antwoord door Floor109

Ja dit is een blokkade aan onze kant inderdaad, ik kan dit voor je doorzetten naar de technische dienst maar dan heb ik eerst toestemming nodig om je gegevens erbij te pakken, het kan ook zijn dat ik nog even wat extra vragen heb aangezien ik een storingsformulier moet invullen met alle informatie.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

wilmadick
  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 18 november 2021

Ik geef hier uiteraard toestemming voor

 


Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • 469 reacties
  • Antwoord
  • 18 november 2021

Ja dit is een blokkade aan onze kant inderdaad, ik kan dit voor je doorzetten naar de technische dienst maar dan heb ik eerst toestemming nodig om je gegevens erbij te pakken, het kan ook zijn dat ik nog even wat extra vragen heb aangezien ik een storingsformulier moet invullen met alle informatie.


wilmadick
  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 17 november 2021

Op mijn pc kan ik wel versturen, maar via mijn telefoon dus niet. Ik gebruik nog steeds mijn oude Samsung voor deze mail. Want op mijn nieuwe Xiaomi krijg ik de webmail niet geïnstalleerd


wilmadick
  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 17 november 2021

Ik heb de email gekopieerd

 


Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • 469 reacties
  • 17 november 2021

Hallo, aantal vraagjes voordat we kunnen kijken wat de oplossing is :grin:

Gebruik je een emailclient zoals outlook?

Krijg je ook een melding van de SMTP server dat je account gelocked is?

Heb je het ook al via de webmail getest? Werkt daar ontvangen/verzenden wel?