beantwoord

Certificaten webmail

  • 25 September 2021
  • 9 reacties
  • 666 x bekeken

Hallo,

Tijdens inloggen krijg ik het bericht dat de certificaten van Tele2 webmail verlopen zijn.. Mijn verbinding is dan niet meer privé word erbij verteld.. 

Is men daarvan op de hoogte??

Met vriendelijke groet..

icon

Beste antwoord door C.S. 26 September 2021, 15:21

Bekijk origineel bericht

9 reacties

Sinds gisterochtend, zaterdag 25 sept 2021 heb ik precies hetzelfde en nu zondagochtend 26 sept 08:30 is het probleem door Tele2 nog niet opgelost.

Ik heb het met linux firefox en chrome geprobeerd maar ook met windows 10, ook op verschillende PC’s.

M.i. is er wat loos bij Tele2

De provider gaat niet vertellen dat ze problemen hebben want dat is slechte reclame voor ze.

Reputatie 7
Badge +8

In Limburg werkt het wel. 

Of is dat ook reclame? 😂

Ook bij mij hetzelfde probleem nl het beveiligingscertificaat verlopen als ik wil inloggen.

 

Reputatie 1

Ik heb contact gehad  eerst via de chat met het zelfde probleem maar was onduidelijk toen kon je de klantenservice aan klikken en schreven mij dat dit voorval sinds vrijdag al was en dat er hard aan gewerkt zou worden om dit op te lossen. Ook heb ik verteld dat ik niet de enige was maar op het forum zijn er ook klanten van tele2 die dit hebben. Ze vonden dit een vervelend probleem. Ik hoop dat dit allemaal goed komt. Het zou een paar dagen duren.

In Amsterdam sinds vrijdagochtend hetzelfde probleem (“certifcate expired”) voor de Tele2 webmail.

 

Mvg,

Marco.

Reputatie 1
Dit is het gesprek wat ik zondag heb gehad met de klantenservice.

 

Bedankt voor al de antwoorden,, Ik was al bang dat het probleem bij mij lag, maar dat blijkt niet zo te zijn.. Alsnog BEDANKT..:thumbsup:

Reputatie 7
Badge +12

Hoi allemaal, zoals de klantenservice ook aangaf zijn de problemen inderdaad bij ons bekend en werken mijn technische collega’s nog hard aan een oplossing!

Mocht je ook gebruik maken van Outlook, dan zou het via deze weg wel moeten werken. Dit is uiteraard een tijdelijke ‘workaround’. 

Zodra dit probleem is opgelost, zullen we dit in dit topic aangeven: 

@C.S. Bedankt voor het delen van de informatie! :smile:

Reputatie 1

TELE2 bedankt.  De email functioneert weer. Alleen nog de website voor internet, televisie en telefoon verbeteren want ik krijg nog steeds 

SORRY!
WIJ KUNNEN DE PAGINA NIET VINDEN. Ben heel tevreden.:grinning:

Reageer