beantwoord

550 Sorry, we do not accept connections from you.

  • 13 July 2020
  • 57 reacties
  • 2054 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

57 reacties

... ondanks het feit dan hun klanten al maanden mails mislopen.

 

*knikt instemmend*

Zou dan wel in het Duits gaan twitteren... Op het T-Mobile hoofdkantoor spreken ze denk ik niet veel Nederlands.

Op het T-mobile community forum spreken ze natuurlijk wel lekker Nederlands. Daar ben ik ook wel goed geholpen, het gaat daar ook wel wat anders dan hier. Kundige moderators die binnen een werkdag contact opnemen, en ook contact blijven houden. Toen ik daar met een probleem kwam wat door de t-mobile shop én helpdesk niet opgelost werd, werd het daar wel opgelost. Alleen kwamen forum notificaties daar ook niet aan. Misschien t-mobile maar eens onder druk zetten of ze tele2 onder druk kan zetten, zodat die zonnet weer onder druk kan zetten…

 

Misschien kan wvmx het het hele verhaal ook beter bij het t-mobile forum gaan herhalen, aangezien tele2 en t-mobile nu toch één zijn, en daar meer kans op succes oogsten. Als dan zowel het probleem van de 550 meldingen, als wel de problemen met het niet binnenkomen van geautomatiseerde mails zoals ontvangstbevestigingen/forum notificaties worden opgelost kan ik hier eindelijk ook weer eens vertrekken, in plaats van dat ik dit forum al maandenlang meerdere keren daags moet controleren omdat ik geen notificaties krijg. Maar ik zal hier blijven hameren op een oplossing tot de dag dat ik sterf, ik zal niet opgeven.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @wvmx,
Graag! Als je de gegevens stuurt ga ik meteen aan de slag. Ik sta voor je klaar! :thumbsup:

@Cas van Tele2 kan ik de gegevens ditmaal naar jou sturen?
Onze klanten wachten op een oplossing, en ik vermoed dat jullie klanten op emails wachten.

 

Reputatie 2

Even om de topic-lezers op de hoogte te houden:
@Cas van Tele2 heeft de gegevens eerder vandaag van ons ontvangen.
We wachten nog op antwoord, maar hopelijk wordt dit toch nog opgelost :)

 

Nog een vraagje voor Tele2:
Wat gaat er veranderen zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt of in ieder geval adequaat opgepakt wordt?

Dit probleem bestaat al vele maanden. Ik zou er niet van opkijken als u hier binnen enkele weken weer aan het posten bent. Het zou tele2 sieren dit op te lossen voor al hun klanten, maar ook voor alle e-mail verzenders in de wereld die hier de dupe van worden. En als de partij waar zij hun e-mail door laten beheren dit niet voor elkaar krijgt, dan wordt het tijd voor een andere partij. Als het maar opgelost wordt. 

Reputatie 2

We houden er maar mee op.

Allereerst werd ons weer verzocht dezelfde persoonsgegevens te delen als aan het begin van deze topic.
Daarop heb ik aangegeven dat een blik op deze topic uitlegt waarom we dat niet kunnen doen.
Daarna hebben we geen antwoord meer mogen ontvangen.

De boodschap is duidelijk, fijn weekend allen!

Wie weet moet @Rox van Tele2 nog maar eens aan @Cas van Tele2 uitleggen hoe ze wvmx de vorige keer heeft geholpen, en krijgt u na het weekend alsnog hulp. En zelfs die hulp is eigenlijk niet meer dan een tijdelijke pleister voor het bloeden, de onderliggende oorzaken voor dit probleem worden totaal niet aangepakt lijkt het wel. Erg professioneel komt het niet over, wat een ontzettend gepruts met de mail.

Maar wees gerust, waar u ophoud, strijden wij door! Wie weet ziet u het probleem in de toekomst nog eens definitief opgelost :)

 

U ook een fijn weekend, en respect voor uw kalmte!