De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom op de Tele2 Community!
Recent actief
Hi, Hoe zorg ik er voor dat ik niet vindbaar ben via google? Als ik nu mijn gebruikersnaam intik bij google komen alle topics van Tele2 tevoorschijn waar ik op heb gereageerd of welk ik aangemaakt heb, dit vind ik niet zo fijn. Zijn deze topics ook te verwijderen? Aangezien het al opgelost is. Alvast bedankt! Gr. Shosha
Hoe kan ik reageren op een bericht van iemand anders, onder het topic waar ik zelf ook eerder iets heb geplaatst?
Kan even niet bedenken hoe je vanaf je eigen pc een mp4 filmpje post op het forum. Wie weet het en wil het mij vertellen?
De tellers voor aantal bekeken berichten blijven op NUL staan, zelfs voor berichten die al 6 reacties hebben :?
Welkom op ons forum Hartstikke leuk dat je gebruik maakt van onze online community. We hebben deze plek gebouwd om met jou en al onze andere klanten in gesprek te kunnen gaan. Hier kunnen we elkaar helpen bij de beantwoording van vragen over de producten en diensten van Tele2 of het oplossen van onverhoopte problemen. Via ons forum brengen we je ook op de hoogte van aanpassingen, verbeteringen, eventuele storingen of werkzaamheden aan onze diensten. Het is een beetje een cliché maar het Tele2 forum is er voor en door jou. Door jouw bijdrage en die van vele van onze andere klanten is het forum uitgegroeid tot de informatiebron over producten en diensten. Wij zijn ontzettend blij dat zoveel van jullie soms dagelijks actief zijn op ons forum. Om te zorgen dat dit voor iedereen een prettige ervaring is, hanteren we al sinds de oprichting jaren geleden een aantal simpele regels. Wat mag je van het forum verwachten en wat verwachten wij van jou? Hoe gaan we online met elkaar om? Wat is de
Vandaag is het zover! We zijn eindelijk beland op de dag waarop Marty McFly 'terug' gaat naar de toekomst 🙂 Inmiddels is Back to the Future (I, II en III) echte filmklassiekers geworden. In een opgepimpte DeLorean komt Marty in een wereld terecht waarin vliegende auto's de normaalste zaak zijn. Sommige voorspellingen zijn al uitgekomen: we kunnen al videobellen (o.a. via skype), er zijn ook vingerafdrukscanners (Apple Pay) beschikbaar en maken we gebruik van tablets. En jawel de Disney's Star Wars 7 komt er ook aan! Helaas hebben we (nog) geen food dehydrator die je uitgedroogde kleine pizza omtovert tot een warme pizza van normale omvang ;-) Zo zijn er meer voorspellingen in de film te zien die (nog) niet zijn uitgekomen. Zelf zou ik het tof vinden als de hoverboards werkelijkheid worden! Ik ben benieuwd naar jullie voorspellingen :D
Nederland is helemaal van slag. De temperaturen stijgen en stijgen de komende dagen. Het Nationaal Hitteplan is in werking gesteld en veel bedrijven en scholen stellen een tropenrooster in. De zomer is dus echt begonnen in ons kikkerlandje. Mensen willen graag naar buiten om te genieten van het heerlijke weer omdat het in Nederland altijd van korte duur is. Treinen naar het strand zitten overvol, in het park wordt volop gebarbecued, bij de plassen wordt verkoeling gezocht en ijsjes zijn niet aan te slepen. Wij zitten binnen met de airo aan. We moeten jullie natuurlijk ook tijdens deze dagen goed helpen. Wij zijn wel erg benieuwd wat jullie doen tijdens deze tropische dagen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.