Skip to main content

Telefoon springt direct op voicemail


Yaelle
  • Forumkenner pur sang
  • 107 reacties

Als mensen mij bellen gaat direct voicemail aan. Ik heb dit niet zelf gedaan! Jammer dat Tele2 in het weekend niet bereikbaar is. Het moet gewoon veranderd worden. Ik snap niet waarom Tele2 dit doet of laat gebeuren.

N. B. Ik weet dat mijn topic op de verkeerde plek staat, 'mobiel' werd niet geaccepteerd!! Ik ben eigenlijk niet verbaasd.

Tele2 heeft laatst ookal mijn voicemailtekst verwijderd wat nu weer goed is

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7113 reacties
  • 22 mei 2021

Als bellers direct in voicemail uitkomen is jouw telefoon niet bereikbaar. Maak zelf eens een uitgaand gesprek en bel dan weer naar je telefoon. Restart anders je telefoon eens. Kun je wel mobiel internet gebruiken? Er zijn ook toestellen die voice over wifi ondersteunen als de mobiele dekking in je huis onvoldoende is.


Yaelle
  • Auteur
  • Forumkenner pur sang
  • 107 reacties
  • 22 mei 2021

Mijn toestel is gewoon bereikbaar. Sorry hoor.. Kan ik mobiel internet gebruiken? Ja, maar dat helpt niet. 

Opnieuw opgestart; al meerdere keren. Dit is gewoon weer een Tele2 blunder, net als het laten verdwijnen van mijn voicemailtekst. Het is niet normaal dat voicemail meteen aangaat. Voor de blunder ivm de voicemailtekst heb ik excuses gehad. Wederom is dit géén dingetje van mij maar van Telemerde. Die in het weekend niet te bereiken ziijn want dan gaat er nooit iets fout 


Yaelle
  • Auteur
  • Forumkenner pur sang
  • 107 reacties
  • 22 mei 2021
eric schreef:

Als bellers direct in voicemail uitkomen is jouw telefoon niet bereikbaar. Maak zelf eens een uitgaand gesprek en bel dan weer naar je telefoon. Restart anders je telefoon eens. Kun je wel mobiel internet gebruiken? Er zijn ook toestellen die voice over wifi ondersteunen als de mobiele dekking in je huis onvoldoende is.

Ik kan ook niet meer smsen. Ik hoor net dat het verband houdt met het overgaan van het netwerk

 


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7113 reacties
  • 22 mei 2021

Voor sommige klanten die zijn overgegaan naar het T-mobile netwerk blijkt het nodig om een nieuwe simkaart tegebruiken. Die kun je eenvoudig  aanvragen via mijn.tele2.nl.


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 22 mei 2021

Nagenoeg alle klanten zijn gemigreerd, maar er kan soms een uitzondering zijn waarom je simkaart niet van afstand een update kan krijgen. Er is dan een nieuwe simkaart voor nodig, heb je deze wel al ontvangen?

Daarnaast, de Tele2 klantenservice is op zaterdag gewoon open hoor.