Spring Flings 2022

Vind alle Easter Eggs en win toffe prijzen!

  • 6 April 2022
  • 7 reacties
  • 200 x bekeken
Vind alle Easter Eggs en win toffe prijzen!
Reputatie 7
Badge +12

Geniet jij ook elk jaar van paaseieren zoeken tijdens de Paasbrunch met je familie? Dan is deze schattenjacht echt iets voor jou. Het jachtseizoen is namelijk geopend en de Easter Egg Hunt begint NU!

 

Het is tijd om de Community uit te pluizen en om op zoek te gaan naar alle Easter Eggs. Tussen vrijdag 1 en woensdag 27 april verstopt de Paashaas zijn paaseieren in alle visuals (banners en afbeeldingen) die deze maand op de Community gepubliceerd worden. Tip: kom dagelijks terug op de Community om niks te missen!
 



Het Gouden Ei

Waarom zou je meedoen met de Easter Egg Hunt? Omdat het leuk is! En omdat je er een toffe prijs mee kunt winnen. Wij geven namelijk een Limited Edition Paasei van Rituals weg t.w.v. €39,90. Dit Paasei is goed gevuld met heerlijke producten van The Ritual of Mehr. Voor iedereen heerlijk om te winnen dus! Naast deze Egg-cellente prijs gooien wij nog wat extra Tele2 Goodies in de mix! 🥚🎁

 

Spelregels

  • De Easter Egg Hunt loopt van 4 t/m 27 april 2022
  • Alle eieren in de visuals tellen met uitzondering van de (3) eieren in het Sping Flings logo!
  • Degene die alle Easter Eggs vindt of er het dichtstbij zit wint. Zijn er meerdere deelnemers die het goed hebben, dan zal er onder deze deelnemers worden geloot
  • Tel alle Easter Eggs die je gedurende de Easter Egg Hunt vindt bij elkaar op en stuur deze uiterlijk op donderdag 28 april 2022 23:59 uur naar ons (Hajar, Demi, Johrick of Marciano) toe via een privébericht of mail naar community.redactie@t-mobile.nl
  • Houd het door jou gevonden aantal eieren voor jezelf, voordat anderen er met de prijs vandoor gaan!
  • De winnaar wordt op vrijdag 29 april 2022 in dit topic bekendgemaakt
  • Prijzen worden begin mei 2022 opgestuurd
  • Have fun!

 

Benieuwd naar wat je allemaal kunt verwachten tijdens Spring Flings 2022? Lees snel dit topic!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 6

@carbear, je hebt toch zin in paaseitjes? How about a limited edition Paasei van Rituals?
Goed zoeken dan he! 😁

Of zoek samen! Tag een user met wie je samen wil zoeken! 👯

Reputatie 6

@Remco, Ome Remco, wil je samen met mij zoeken? 😇

Reputatie 6
Badge +7

Volgens mij lust Remco wel een paaseitje 😄

Reputatie 7
Badge +12

@ItsNaud @Jacco @WhTurner @pipodeclown 🐣👀

Als jullie niet meedoen, doe ik het wel hoor. Dat ei ziet er mooi uit en is goed gevuld! 😂

Reputatie 7
Badge +12

Hey allemaal, hebben jullie ook genoten van deze egg-ceptionele maand? Bedankt voor alle mailtjes met het aantal gevonden Easter Eggs, maar er kan er maar één de winnaar zijn.

Gefeliciteerd @Floor109 ! Jij bent de ei-zersterkste schattenjager van 2022! 🤴🏼

Benieuwd naar meer toffe acties? Houd de Community in de gaten!

Reputatie 7
Badge +12

Gefeliciteerd @Floor109. IK denk dat je de chocolade eieren binnenkort thuisgestuurt krijgt.

Reputatie 6
Badge +7

Bedankt!