beantwoord

Secret Santa verrast jouw Loved Ones!

  • 6 December 2021
  • 9 reacties
  • 222 x bekeken

Reputatie 5
Badge +6

Sinterklaas is een paar dagen geleden het land uitgevaren en wij dachten dat het een goed idee was dat wij de rol van Kerstman  (of vrouw) eens overnemen! Het is namelijk tijd voor Secret Santa. 

 

Wat is Secret Santa? 

Oké, het is niet meer zo geheim dat wij Secret Santa zijn, maar jij bepaalt wie er verrast gaat worden door ons! Er is maar één regel en dat is dat je jezelf niet mag opgeven, dus alleen iemand anders! Denk bijvoorbeeld aan je broer, zus, neefje, nichtje of overgroot oma. :santa:

Hoe kan ik meedoen?

Simpel! Zet hieronder in een reactie wie jij graag zou willen verrassen en vooral waarom. Heeft jouw broer een zwaar jaar gehad, is je beste vriend er dit jaar veel voor jou geweest of zie je gewoon graag een glimlach verschijnen op het gezicht van je oma? Vertel het ons en wie weet kiezen we jou uit om ze te verrassen! :gift:

 

Dus vertel, wie gun jij een verrassing van Secret Santa? Let us know! :heart_eyes:

 

icon

Beste antwoord door Johrick van Tele2 10 January 2022, 15:08

Bekijk origineel bericht

9 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Leuk mijn broer is vader geworden. Hij heeft het heel druk met de zorgen voor zijn eerste kind en daardoor kan hij geen kerstman spelen! :christmas_tree:

Reputatie 6

Lief dat je zo aan je broer denkt, @carbear! Klinkt als een erg fijne familie, als jullie zo op elkaar letten. :heart:

Reputatie 6
Badge +4

Ik wil graag mijn partner Roy verassen. Na een onzekere tijd in de horeca heeft hij eindelijk een vast contract gekregen! En gaan we ook nog eens samen verhuizen! 

Ik zou heel graag een vriend van mij Jo willen verassen. 
Zijn werkgever is failliet gegaan na de eerste lockdown. Afgelopen 2 jaar waren erg zwaar voor hem. Niet alleen financieel maar ook op persoonlijk vlak. Gelukkig kan 2022 niet beter beginnen met een nieuwe baan in een totaal andere branche. 
Het zou ontzettend mooi zijn als Secret Santa hem zou verrassen, zodat 2022 nog mooier kan starten!

Reputatie 7
Badge +12

Super lieve berichtjes van jullie!

Nog heel even afwachten, volgende week wordt de winnaar bekendgemaakt! :blush:

Reputatie 5
Badge +6

Woehoee! Vandaag is het de dag waar jullie allemaal met smart op hebben gewacht, we hebben namelijk een winnaar... Of beter gezegd, winnaars! Wij vonden namelijk dat jullie allemaal mooie mensen hebben aangedragen voor het winnen van de prijs.

 

Dus gefeliciteerd, @carbear@Jacco & @MrJvG! Willen jullie mij voor donderdag een PM sturen met het adres waar wij de prijs heen mogen sturen?

 

 

Reputatie 5
Badge +6

Super! 

Reputatie 5
Badge +6

Mijn broer gaf aan dat hij een tijd geleden een pakketje heeft gekregen van Tele2! Hij wist niet wie carbear was dus hij had het nog niet tegen mij gezegd, haha oeps. 

Superbedankt! :heart_eyes:

Reputatie 7
Badge +12

Mijn broer gaf aan dat hij een tijd geleden een pakketje heeft gekregen van Tele2! Hij wist niet wie carbear was dus hij had het nog niet tegen mij gezegd, haha oeps. 

Superbedankt! :heart_eyes:

Haha, we hopen dat hij er blij mee is! :sunglasses:

Reageer