Nieuw community design!

  • 15 May 2017
  • 28 reacties
  • 3129 x bekeken


Toon eerste bericht

28 reacties

Reputatie 2
Die sorteringsvolgorde had ik nog niet gezien, bedankt voor de tip!
En inderdaad helpt dat wel, maar gewoon in één oogopslag zien wanneer het topic gestart is (zoals in de oude situatie WEL kon!), is toch echt veel handiger.
Reputatie 3
Die sorteringsvolgorde had ik nog niet gezien, bedankt voor de tip!
En inderdaad helpt dat wel, maar gewoon in één oogopslag zien wanneer het topic gestart is (zoals in de oude situatie WEL kon!), is toch echt veel handiger.


Eens!
Die sorteringsvolgorde had ik nog niet gezien, bedankt voor de tip!
En inderdaad helpt dat wel, maar gewoon in één oogopslag zien wanneer het topic gestart is (zoals in de oude situatie WEL kon!), is toch echt veel handiger.

Ook mee eens!!. Ook het maken van de statistieken is wat moeilijker als de begindatum niet direct zichtbaar is.
Ook het ontbreken van de tijd van plaatsing is onhandig, je kan zien dat een reactie b.v. van gisteren is, maar niet of die 's morgens of 's middags is geplaatst.
Ook zou ik de klantenservice berichten nu graag met een tijd van plaatsing kunnen zien: bericht van gisteren beginnend met "Op dit moment .... " . Wanneer is dat?

@Ben: De nul bij een nieuw topic betekent: geen reactie. Als er wel een (niet gelezen) reactie is, staat er 1 (nieuw). Maar als het topic nieuw (niet gelezen) is, maar zonder reactie, staar er niet dat het topic nieuw is.
Toevoeging: net gezien in de rubriek Actueel ... : volgens het overzicht 1 nieuw topic, bij het openen van de subtopic index staat er overal een nul omdat er geen reacties zijn, maar ik kan niet zien welk topic nieuw (nog niet gelezen) is. Er waren twee topics van gisteren, maar ik kon niet zien welke ik gelezen had en welke niet.

Reageer