Summervibes 2022

5 Apps voor Workaholics

  • 5 July 2022
  • 0 reacties
  • 39 x bekeken
5 Apps voor Workaholics
Reputatie 7
Badge +12

De zomer is pas net begonnen, maar dat betekent natuurlijk niet automatisch dat jij ook vakantie hebt. Ben jij die harde werker die écht onmisbaar is of werk je vrijwillig altijd maar door?

 

Vandaag is het de Dag van de Workaholic en dat betekent dat we ook even stil staan bij jou! Bij Tele2 sluiten we niemand uit en daarom willen we het jou (meneer of mevrouw workaholic) zo gemakkelijk en zorgeloos mogelijk maken om toch een beetje van de Summervibes te genieten. Hieronder 5 apps waarmee jij zowel van de zomer geniet als lekker kan blijven werken!

 

#5 MijnTele2 🌐

Als de temperaturen omhoog schieten en de zon schijnt dan wil je toch niet heel de dag achter je bureau zitten en naar je monitor kijken. Pak je laptop en een glas ijskoude ijsthee en maak van je tuin of balkon je nieuwe werkruimte. Geen balkon of tuin? Pak dan een terrasje! Gebruik de hotspot-functie van je smartphone en werk lekker buiten. Houd wel je dataverbruik in de gaten in de MijnTele2 app, tenzij je Unlimited data hebt uiteraard!

 

#4 Notities 📝

Een van mijn favoriete apps en niet alleen voor werk, maar echt voor alles in het dagelijks leven. Ik houd erg van lijstjes, dus ik gebruik mijn Notities-app elke dag. Ik zet er mijn to do lijstjes in, ik schrijf welke boodschappen ik moet kopen, ik houd m’n fitness progressie bij en als ik feestjes of dagjes uit organiseer gebruik ik hem om uitnodigingen te schrijven of een gastenlijst in te zetten. Je zou kunnen zeggen dat ik een beetje verslaafd ben aan dit gebruik. Ook voor werk is het natuurlijk handig, als je aantekeningen moet maken terwijl je tijdens een call een wandeling maakt of als je gewoon een complete to do lijst wil maken die je altijd bij je hebt.

 

#3 Deezer 🎵

Muziek is écht een MUST tijdens het werken. Op dagen dat ik thuis werk, heb ik bijna heel de dag wel muziek aan staan. Je kent het wel – soms heb je taken die je op automatische piloot kan doen, dan is een muziekje echt onmisbaar. Werk je op kantoor en word je snel afgeleid door (spraakzame) collega’s? Doe je oortjes in en open de Deezer-app!  

 

#2 Microsoft Outlook 📧

Of je nu Outlook of een ander mailprogramma gebruikt, mailen en mailtjes ontvangen doen we allemaal! Het mooie aan mailtjes lezen en beantwoorden is dat je dit overal kunt doen. Natuurlijk is het typen van een mailtje een stuk makkelijker achter je laptop of toetsenbord, maar wie van de zomer wil genieten moet er even iets voor over hebben. Een mailtje beantwoorden via de Outlook-app op je telefoon gaat misschien iets langzamer, maar het is het waard om toch lekker buiten te werken! 

 

#1 Microsoft Teams 💬

Teams, dé app voor alle online contactmomenten met je collega’s. Ik gebruik Teams, maar gebruik je bijvoorbeeld Slack of een ander programma – dan geldt natuurlijk hetzelfde. Er is vast een mobiele app voor. Als ik in mijn pauze een wandeling maak door het park, check ik Teams regelmatig om te zien of ik iets mis, hoe laat mijn volgende meeting is of als ik simpelweg gezellig met een collega wil chatten. 

 

Welke mobiele app is voor jou écht onmisbaar deze zomer? Laat het me weten – misschien kan ik dan ook wat meer van de Summervibes genieten! 


0 reacties

Geen reactie

Reageer