Must read

10 Beste Smartphones + GRATIS cadeaus van NU!

10 Beste Smartphones + GRATIS cadeaus van NU!
Reputatie 7
Badge +12

Vakantiegeld ontvangen en op zoek naar een nieuwe smartphone? Hieronder de 10 beste smartphones van dit moment. 8/10 toestellen komen NU tijdelijk met ijzersterke en schandalig toffe GRATIS cadeaus!

 

Dit wil je dus NIET missen! Heb jij één dezer dagen ook je langverwachte vakantiegeld ontvangen? Deze dag kon niet vroeg genoeg komen, want er staan waanzinnige smartphones én cadeaus voor je klaar in onze webshop. @Jacco en ik zetten de 10 beste smartphones van dit moment voor jou op een rijtje. Lees snel verder en kies jouw nieuwe Superpower! (in no particular order)!


 

#10 Xiaomi Redmi Note 11

De Xiaomi Redmi Note 11 is een onwijs prachtig toestel met goede specificaties voor maar € 216. Met zijn vier camera’s schiet je ook nog eens waanzinnige plaatjes! Het voordeel van de Xiaomi Redmi Note 11 tegenover andere toestellen in deze prijsklasse is dat hij beschikt over een geweldig oled scherm van 90hz. Je krijgt hierdoor prachtige kleuren, en een super snelle ervaring! Ben je overtuigd? Bestel dan de Xiaomi Redmi Note 11 en krijg er gratis Redmi Buds 3 bij t.w.v € 58!

 

#9 Samsung Galaxy A53

De Samsung A53 is een superdeluxe toestel met specs om van te dromen. Maar liefst vier camera’s in een strak design en dat voor een mooie prijs van maar € 336! De smartphones uit de A5x-serie staan bekend om solide prestaties tegen een betaalbare prijs. Dus niet voor niets dat deze serie snel is uitgegroeid tot een van de bestverkochte telefoonlijnen van Samsung!

Nu TIJDELIJK met € 50 retour! Check ‘m snel in de shop!
 

#8 Apple iPhone SE

Hét toestel van Apple met een zachte prijs, dat willen we toch allemaal? Dit gloednieuwe toestel is een geweldige combinatie van oud en nieuw. Je ziet enkele vertrouwde iPhone SE eigenschappen terug, maar hij heeft veel meer capaciteiten en die ga je merken ook! O.a. met een snelle en krachtige chip en tijdelijk met 3 maanden gratis Apple TV+!

 

#7 Xiaomi 11T

De Xiaomi 11T is een krachtpatser in zijn prijsklasse. Een genadeloos snel toestel, met een prachtig 120hz oled scherm. Hierdoor voelt het toestel nog sneller dan dat ‘ie al is. Met de 108 MP camera schiet je prachtige plaatjes en kan je in 8K filmen. Is je batterij leeg? Je laadt hem binnen een half uurtje op tot 100% met 67W! Als je de Xiaomi 11T nu besteld krijg je er ook nog een Mi Watch t.w.v. €129 bij.

 

#6 Samsung Galaxy Z Flip 3

De eerste foldable bij Tele2 mag niet missen in deze lijst met kanjers! Alsof het gruwelijke design en de waanzinnige specs nog niet goed genoeg waren om in deze top 10 te komen, hebben we nu ook een genadeloze actie van € 250 retour! Bekijk de voorwaarden hier en haal ‘m snel in huis!

 

Samsung Galaxy Z Flip 3

 

#5 Fairphone 4

De Fairphone 4: een echt (h)eerlijk toestel! Deze waanzinnig duurzame telefoon, gemaakt van eerlijke en gerecyclede materialen en door fabrieksmedewerkers die een eerlijk loon krijgen. Dit is al reden genoeg om in de top 10 te staan. Nu tijdelijk met Protective Case én Screenprotector t.w.v. € 73! Die moet je checken!

 

#4 OPPO Find X5

De OPPO Find X5 – De flagship van OPPO! Combineer schandalig snel 5G met een bizar goede prijs van € 792 en je hebt een ijzersterk toestel in handen. Letterlijk – De cover is gemaakt van ijzersterk Gorilla Glass. Met een razendsnelle Snapdragon processor en een opslag van 256 GB ligt de wereld in jouw handen!

 

#3 Samsung Galaxy S22

De Samsung Galaxy S22 is één van de drie nieuwe toppers die Samsung begin 2022 uitbrengt! Dit toestel is echt een knaller! De S22 is gemaakt van de beste materialen en voorzien van de nieuwste hardware en kraakheldere camera’s. Uitgerust met de bliksemsnelle nieuwe Exynos 2200 4nm processor  - de allersnelste chip ooit in een Galaxy telefoon! Verkrijgbaar in maar liefst 4 kleuren, dus jouw gloednieuwe toestel zit hier sowieso tussen!

 

#2 Apple iPhone 13 Pro

De Apple iPhone 13 Pro kan uiteraard niet in deze lijst ontbreken. Apple fanboys en -girls zullen dit beamen. Was dit dé beste telefoon van 2021? Dit toestel is dé grote nieuwe trots van Apple en terecht. Hij zit namelijk vol met de nieuwste functies, beste hardware en mooiste extra’s. Meer weten? Check ‘m snel in onze shop! Nu tijdelijk met 3 maanden gratis Apple TV+!

 

#1 Xiaomi 12 (Pro)

Wil jij het beste van het beste? Dan is de Xiaomi 12 Pro wat voor jou! Dit is het ‘flagship’ model van Xiaomi met de beste specificaties van 2022. Met zijn WQHD+ 6,73-inch AMOLED DotDisplay heb jij een prachtige kijkervaring. Verder biedt de Xiaomi ook nog eens een prachtige camera setup (50MP +  50 MP + 50MP) waarmee jij de mooiste plaatjes kan schieten. Batterij vergeten op te laden? Geen probleem! Met de bijgeleverde 120W lader is hij binnen enkele minuten weer vol genoeg om de dag weer mee door te komen. Als je de Xiaomi 12 Pro nu besteld krijg je er ook nog eens een Xiaomi Watch S1 Active t.w.v. €199 bij!

 

Een kanjer verdient een kanjer! Welke kies jij? 


13 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Stuk voor stuk prachtige toestellen! Voor iedereen wat wils 😀

Reputatie 2
Badge

Vette top 10! Ik ben zelf voor de iPhone 13 256GB Groen gegaan. Ik had ook liever de Pro genomen, maar moet zeggen dat deze ook echt goed bevalt. Ben vooral verliefd op de kleur! 😍

Reputatie 2

Nice! Ik wil nog gaan voor de iPhone 13 pro. Natuurlijk dan ook in de kleur goud!😍

Reputatie 7
Badge +12

Stuk voor stuk prachtige toestellen! Voor iedereen wat wils 😀

Absoluut! Als ik ze zo teruglees, wil ik ze allemaal eens proberen. Vooral de Samsung Galaxy Z Flip 3 en de Xiaomi 12 Pro! 😍

Reputatie 6
Badge +4

De Flip is echt een aanrader! Ben echt helemaal fan geworden van de toestel. In het begin ga je hem echt "babyen", maar na een tijdje gebruik je hem als een gewone smartphone

Reputatie 7
Badge +12

Vette top 10! Ik ben zelf voor de iPhone 13 256GB Groen gegaan. Ik had ook liever de Pro genomen, maar moet zeggen dat deze ook echt goed bevalt. Ben vooral verliefd op de kleur! 😍

Prachtige kleur groen! Daar gaan we binnenkort meer aandacht aan besteden. 😏

Reputatie 7
Badge +12

Nice! Ik wil nog gaan voor de iPhone 13 pro. Natuurlijk dan ook in de kleur goud!😍

Goud is wel tof! Mijn vorige toestel was wit, maar ben nu toch weer teruggegaan naar zwart. Ik houd hoop dat de Pro Max ook een keer in Product Red komt… 😇

Reputatie 6

Wat tof, @Jacco. Superbedankt hiervoor! 😍

Ik ben al jaren fan van de Samsung Galaxy lijn. Heb nu nog de S10+ die inmiddels wel vervangen mag worden.

De S22 van Samsung zou een logische opvolger zijn, maar twijfel of ik niet overstap naar de iPhone. Matcht namelijk beter bij de onlangs aangeschafte iPad! 😁

@ItsNaud Hoe is het met jouw telefoon? Aan vervanging toe?

Reputatie 5

Ik heb begin 2022 de iPhone 13 Pro aangeschaft. Hiervoor had ik de iPhone XS maar die zat qua opslagruimte vol en ging kuren vertonen.

Nog steeds erg tevreden met de 13 Pro, erg snel, goede batterijduur en nog beter: de super goede foto’s!

Reputatie 7
Badge +12

De Flip is echt een aanrader! Ben echt helemaal fan geworden van de toestel. In het begin ga je hem echt "babyen", maar na een tijdje gebruik je hem als een gewone smartphone

Haha zo accurate, dat is altijd zo ja! 😂

Reputatie 7
Badge +12

Ik heb begin 2022 de iPhone 13 Pro aangeschaft. Hiervoor had ik de iPhone XS maar die zat qua opslagruimte vol en ging kuren vertonen.

Nog steeds erg tevreden met de 13 Pro, erg snel, goede batterijduur en nog beter: de super goede foto’s!

Heel nice! Ik ben echt heel blij met de batterijduur van mijn 13 Pro Max. 🙌🏻

M’n camera heb ik ook al goed gebruikt, maar vooral komende maanden wil ik hem écht optimaal benutten. Waar heb jij zoal foto's van gemaakt? 😎

Reputatie 5

Ik heb begin 2022 de iPhone 13 Pro aangeschaft. Hiervoor had ik de iPhone XS maar die zat qua opslagruimte vol en ging kuren vertonen.

Nog steeds erg tevreden met de 13 Pro, erg snel, goede batterijduur en nog beter: de super goede foto’s!

Heel nice! Ik ben echt heel blij met de batterijduur van mijn 13 Pro Max. 🙌🏻

M’n camera heb ik ook al goed gebruikt, maar vooral komende maanden wil ik hem écht optimaal benutten. Waar heb jij zoal foto's van gemaakt? 😎

Mijn eerste grootste test sessies waren in Ronda en Malaga een paar weken terug. Zie hier het resultaat:


Ik moet eerlijk toegeven dat ik met name de ultrawide lens heel erg nice vind!

 

(mogelijk comprimeert het forum de foto’s, ze zijn op mijn telefoon nog mooier)

Reputatie 7
Badge +12

Wat tof @ItsNaud, prachtige locatie om ze uit te proberen ook!

Ik vind die ultrawide lens ook geweldig, vooral als je de lucht en wolken fotografeert! 😍

Reageer