Hallo!
Ik ben al even klant, en was best tevreden. Onlangs mijn partner overgehaald om van Simpel over te stappen op Tele2. Op 26 juni bestelde hij Tele2 Unlimited (met vriendendeal). De simkaart is per post geleverd, maar verder bleef het stil. Simpel zei dat de nummerportering nog steeds niet was aangevraagd.
Na contact met Tele2 zou de order alsnog worden doorgezet en zou hij binnen 3 dagen sms of mail krijgen. Niks ontvangen, dus vandaag heb ik zelf gebeld. Weer exact het zelfde verhaal, weer 3 dagen wachten en dan zou alles in gang worden gezet.
Aanstaande zondag begint onze vakantie, en zijn we nog 1 week in Nederland. Vanaf het weekend daarop zitten we op de Noordzee richting Noorwegen. We hebben tijdens onze vakantie onze mobiele telefoons en databundels wel nodig aan boord …
Ik baal hier stevig van; het gaat allemaal heel rommelig, je krijgt nauwelijks informatie en wordt niet op de hoogte gehouden. Aan de telefoon krijg je te horen dat orders nu eenmaal vast kunnen lopen. Dat snap ik, maar het zou fijn zijn als er iemand daadwerkelijk moeite zou doen om de order alsnog door te zetten …
Tele2 aanraden zal ik niet snel meer doen, lesje geleerd. Maar ondertussen zit mijn partner nog steeds te wachten terwijl we zondag vertrekken.
Wat is nu wijsheid? Nog maar even afwachten of maar beter de order annuleren?
Of kan de SIMkaart ook nu al gebruikt worden als tijdelijk nummer (verre van handig)? En hoe lang zit hij dan aan dubbele kosten vast?
Bestelnummer: 73051273 dd 26/06, online geplaatst.
SIMkaart ontvangen, wachten is op aanvraag nummerportering en afronding daarvan.
Dank alvast voor de hulp!
Beste antwoord door Nalu
Bekijk origineel bericht