İk heb nieuwe abonement verlengd met toestel en Op 15-06-23 zou onze nieuwe toestel ıphone 14 pro max geleverd worden door post nl maar elke dag nieuwe bezorg datum gekregen en niet bezorgd. İk heb hele week gebeld met post nl waar mijn pakket gebleven is geen antwoord gekregen ik moest onderzoek laten starten bij tele 2 heb ık ook gedaan op 21-06-23 is onderzoek gestart ik heb zo vaak met de tele 2 medewerkers gesproken elke keer word maar wat anders gezegd we zijn nu 1 maand verder ik heb mijn toestel nog steeds niet ontvangen ik wel de betaling gedaan abonement is gestart maar telefoon niet ontvangen waar ik heel erg vervelend vind wil zo snel mogelijk de zaak opgelost krijgen ben erg teleur gisteld dat het zo omgaan met de klant.
beantwoord
Toestel niet geleverd
Beste antwoord door Volkan özel
Hey Volkan, het duurde inderdaad ook iets langer dan ik zelf had verwacht nadat we aan PostNL hadden doorgegeven dat jouw toestel bezorgd moest worden. Nu zie ik dat er op 20 juli een mailtje naar je is gestuurd over je nieuwe toestel en dat je een T&T zou krijgen. Dat dat is superfijn terugkomen van m'n vakantie! Is alles inmiddels in orde met je toestel? 😊
Hoi Marciano,
in goede orde heb ik mijn toestel ontvangen bedankt voor je medewerking👍
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.