-
-
Is lekker bezig
-
7 reacties
Ik heb op 2 mei een abbo verlenging gedaan, al meer dan 6 jaar klant, met een iphone 14. Tele2/postnl zijn dit toestel kwijt geraakt. Ik ben sinds 8 mei bezig met allerlei gegevens opsturen, ik bel en chat elke dag, ik heb zelf per post een klachtenbrief opgestuurd. Eindelijk is het manco onderzoek ‘afgerond’ krijg een standaard mailtje, dat ik er niks mee te maken heb en dat ik dus een nieuw toestel krijg. Via de fraude afdeling wordt ik nog gebeld, dat ik binnen 2 werkdagen een track en trace code krijg. Ik krijg weer helemaal niks. Vervolgens hang ik weer elke dag aan de telefoon moet 100x hetzelfde verhaal uitleggen tot ik machiko van de repair afdeling krijg. Zij leek het te snappen, zou het persoonlijk voor mij uitzoeken en mij gister bellen. Helaas weer niks, ik bel net WEER, en kan ineens niet meer worden doorverbonden naar de repair afdeling? Ik wil alles opzeggen maar dit kan ook niet? Aub dan maar zo: ik wil overstappen met mijn eigen nummer kunnen jullie die in ieder geval vrij geven? Ik wil niks meer met tele2 te maken hebben, totale wanorde daar. Ik heb ondertussen het contract, een sms dat mijn nieuwe abbo is ingegaan, een factuur van het niet bestaande toestel, allerlei toezeggingen van de mensen die ik heb gesproken maar ondertussen heb ik NIKS. Nergens een reactie op, geen bericht van de klachten afdeling, geen telefoontje terug en geen toestel. Ik wil alles annuleren en overstappen met mijn nummer en dat kan ook niet.
hoe kan dit? Hoe kunnen jullie zo omgaan met klanten?
Hi Maris, allereerst (zachtjes uitgedrukt) niet leuk om te horen dat jouw toestel is kwijtgeraakt bij de bezorging! Dit is natuurlijk niet hoe we het willen zien, echter komt het wel eens voor. Ik ben er direct voor je ingedoken en heb alle contactmomenten en aangemaakte cases doorgelopen om de situatie voor mezelf duidelijk te stellen. Nog even in het kort; er is een onderzoek gestart bij PostNL naar dit vermiste pakketje en uit dit onderzoek is er geconcludeerd dat er een nieuw toestel naar je wordt opgestuurd. Dit nieuwe toestel is op 17 mei voor je besteld. Er is toen inderdaad aangegeven dat je binnen twee werkdagen een T&T van PostNL zou ontvangen, want zo snel gaat dit normaal gesproken. Mijn collega's zijn er later achtergekomen dat de bestelling van 17 mei niet is doorgekomen en hier is een incident (speciale case) voor aangemaakt. Als het goed is ben je hier ook op de hoogte van gesteld via de mail, klopt dat?
Alles wat er mis kon gaan, ging bij jou ook mis, dus ik snap je gevoel volkomen. Ik hoop in ieder geval dat ik je vanaf nu goed op de hoogte kan houden van hoe het nu verder gaat en dat ik daarmee toch (een deel van) je zorgen kan wegnemen. Er is je een nieuw toestel beloofd, daar heb je natuurlijk allang voor betaald, dus die komt er hoe dan ook. Daar hoef je je écht geen zorgen om te maken. Het incident is momenteel nog in behandeling, maar ik zal deze case voor je in de gaten houden. Ik deel hem hier ook graag met je: INC0443699. Voor nu is het nog even afwachten, maar mocht je eind van de week nog niets hebben gehoord, kom dan even bij me terug. Dan kijk ik direct of er een update is.
Zodra de case is opgelost, regel ik een mooie en passende vergoeding voor je, want die heb je absoluut verdient. Ik hoop je daarmee weer helemaal blij te kunnen maken en ik hoop uiteraard dat je toch besluit om bij ons te blijven en ons nog een kans te geven. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar!
Bekijk origineel bericht