Ik heb op 2 mei een abbo verlenging gedaan, al meer dan 6 jaar klant, met een iphone 14. Tele2/postnl zijn dit toestel kwijt geraakt. Ik ben sinds 8 mei bezig met allerlei gegevens opsturen, ik bel en chat elke dag, ik heb zelf per post een klachtenbrief opgestuurd. Eindelijk is het manco onderzoek ‘afgerond’ krijg een standaard mailtje, dat ik er niks mee te maken heb en dat ik dus een nieuw toestel krijg. Via de fraude afdeling wordt ik nog gebeld, dat ik binnen 2 werkdagen een track en trace code krijg. Ik krijg weer helemaal niks. Vervolgens hang ik weer elke dag aan de telefoon moet 100x hetzelfde verhaal uitleggen tot ik machiko van de repair afdeling krijg. Zij leek het te snappen, zou het persoonlijk voor mij uitzoeken en mij gister bellen. Helaas weer niks, ik bel net WEER, en kan ineens niet meer worden doorverbonden naar de repair afdeling? Ik wil alles opzeggen maar dit kan ook niet? Aub dan maar zo: ik wil overstappen met mijn eigen nummer kunnen jullie die in ieder geval vrij geven? Ik wil niks meer met tele2 te maken hebben, totale wanorde daar. Ik heb ondertussen het contract, een sms dat mijn nieuwe abbo is ingegaan, een factuur van het niet bestaande toestel, allerlei toezeggingen van de mensen die ik heb gesproken maar ondertussen heb ik NIKS. Nergens een reactie op, geen bericht van de klachten afdeling, geen telefoontje terug en geen toestel. Ik wil alles annuleren en overstappen met mijn nummer en dat kan ook niet.
hoe kan dit? Hoe kunnen jullie zo omgaan met klanten?