Ik heb dinsdag 25 oktober een telefoon met abonnement gekocht bij Tele2. Het zou woensdag bezorgd worden door PostNL, maar 's avonds veranderde het bericht in "Fout bij bezorging zending. Nadere informatie volgt" maar ik heb geen verdere informatie ontvangen. Ik heb vrijdag PostNL gebeld en ze zeiden dat ze niets kunnen doen tenzij de afzender (Tele2) een onderzoek start. Daarna heb ik Tele2 gebeld en ze zeiden dat ze geen onderzoek kunnen starten tenzij PostNL de bezorgstatus wijzigt. Dus beide bedrijven wijzen naar elkaar en ik weet niet wat ik moet doen om mijn telefoon te ontvangen, waar ik al veel geld voor heb betaald. Heeft iemand een soortgelijke situatie meegemaakt? Wat kan ik doen?
beantwoord
T&T Fout bij bezorging zending. Nadere informatie volgt
Beste antwoord door eseker
Hi, even een update: Ik zie dat het onderzoek inmiddels loopt en dat PostNL ermee bezig is. Ik zal de case regelmatig checken, maar zou je mij ook op de hoogte willen houden als het toestel bijvoorbeeld alsnog bezorgd wordt? Ik hoop dat het snel gaat en dat je je toestel snel in handen hebt. Mocht je vragen hebben over de status van het onderzoek, laat het me dan weten. Dan geef ik je graag tussentijdse updates! 😊
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.