Skip to main content
beantwoord

S22 Ultra levering

  • 24 februari 2022
  • 9 reacties
  • 562 x bekeken

Goedemiddag, 

Ben benieuwd wie er al een email heeft ontvangen over de levering van de S22 Ultra. 

 

Tot op heden heb ik nog niks ontvangen

Beste antwoord door Johrick van Tele2

Hi Michael, 

Zojuist heb ik de topics voor de levertijden live gezet, antwoorden op de vragen over de levering van de S22 kun je daar vinden! 😊

 

 

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Lys12
  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
  • 24 februari 2022

wat was de eenmalige kosten voor jou s22?


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 24 februari 2022

@Lys12 

 

Meer dan €800,- dus boven die bkr registratie


Johrick van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+6

Hi Michael, 

Zojuist heb ik de topics voor de levertijden live gezet, antwoorden op de vragen over de levering van de S22 kun je daar vinden! 😊

 

 


  • Rijzende ster
  • 15 reacties
  • 25 februari 2022

Ja deze hebben ze snel omgezet naar 11 maart.. het is natuurlijk niet netjes van ze dat dit zo gedaan wordt. Ook ik zat te wachten op een mailtje. 


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7113 reacties
  • 25 februari 2022

Dat valt onder deze FAQ vraag

 


  • Rijzende ster
  • 15 reacties
  • 25 februari 2022

Ja, dat kan zijn ik hoor graag liever persoonlijk als mijn bestelling niet geleverd kan worden. Dat betekend dus gewoon een simpele email die zegt dat het is vertraagd. Nu ben ik perongeluk bij dit topic gekomen. 


Johrick van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+6

Hi @evani, als het goed is heb jij vanochtend ook een SMS ontvangen met daarin de informatie dat het langer gaat duren voordat de toestellen geleverd zullen worden. Voor verdere vragen over de levering raad ik je aan om in het algemene F.A.Q topic te reageren. 


  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 25 februari 2022
Lys12 schreef:

wat was de eenmalige kosten voor jou s22?

951eu heb deze 12 dagen geleden besteld en dan is er ‘in eens’ vertraging… Volgende keer kunnen ze beter zeggen dat die ergens in 2023 geleverd word en dan is het positief als die op tijd is. In plaats van mensen valse hoop geven met een datum die ze weten dat voor grotendeel toch niet gaat lukken.. 


Johrick van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+6

Hi @MrTk7

Thanks voor je reactie, maar laten we on-topic blijven! Voor verdere vragen over de levering kunnen jullie allemaal, nogmaals in het F.A.Q topic terecht. Ik zal dit topic nu sluiten.