Anderhalve maand geleden had ik een toestel binnen gekregen van Tele2. Deze had ik aan de deur geweigerd (dit vertelde de klantenservice dat ik dit moest doen om het zsm te annuleren) het pakketje met toestel is dus weer meegenomen door PostNL naar Tele2. Hier ging het een en ander al mis. Ik kreeg geen updates van de retour, of hele slechte informatie van de Tele2 Klantenservice. Inmiddels heb in meer dan op 2 handen te tellen contact gehad met de klantenservice, en deze mensen hebben voor mijn gevoel gewoon aan een lijntje gehouden dat het nog even duurt, deze week zou het geld daadwerkelijk ook weer terug zijn. Maar nee, inmiddels is het naar een specialistische afdeling gegaan, geen idee waarom. Maar met deze mensen kan ik kennelijk geen contact
opnemen wat de klantenservice verteld. Heel apart al. Nu is het meer dan een maand geleden, en is het geld nog steeds niet terug. Ook is het zo dat de klantenservice mij hebben verteld contact op te nemen, voor een voorbeeld de volgende dag zou ik op de hoogte worden gehouden van status van de retour. Dit is ook helemaal niet gebeurd. Er wordt heel veel verteld, maar het ook doen heeft de klantenservice gewoon geen tijd voor. Heel apart als je klant bent bij zo’n bedrijf. Inmiddels 5 jaar, en nog nooit zo’n lastig probleem gehad. Nu is het nog steeds wachten op de specialistische afdeling wanneer ik mijn geld pas terug krijg. Dit gaat kennelijk nooit gebeuren.