Skip to main content

Anderhalve maand geleden had ik een toestel binnen gekregen van Tele2. Deze had ik aan de deur geweigerd (dit vertelde de klantenservice dat ik dit moest doen om het zsm te annuleren) het pakketje met toestel is dus weer meegenomen door PostNL naar Tele2. Hier ging het een en ander al mis. Ik kreeg geen updates van de retour, of hele slechte informatie van de Tele2 Klantenservice. Inmiddels heb in meer dan op 2 handen te tellen contact gehad met de klantenservice, en deze mensen hebben voor mijn gevoel gewoon aan een lijntje gehouden dat het nog even duurt, deze week zou het geld daadwerkelijk ook weer terug zijn. Maar nee, inmiddels is het naar een specialistische afdeling gegaan, geen idee waarom. Maar met deze mensen kan ik kennelijk geen contact

opnemen wat de klantenservice verteld. Heel apart al. Nu is het meer dan een maand geleden, en is het geld nog steeds niet terug. Ook is het zo dat de klantenservice mij hebben verteld contact op te nemen, voor een voorbeeld de volgende dag zou ik op de hoogte worden gehouden van status van de retour. Dit is ook helemaal niet gebeurd. Er wordt heel veel verteld, maar het ook doen heeft de klantenservice gewoon geen tijd voor. Heel apart als je klant bent bij zo’n bedrijf. Inmiddels 5 jaar, en nog nooit zo’n lastig probleem gehad. Nu is het nog steeds wachten op de specialistische afdeling wanneer ik mijn geld pas terug krijg. Dit gaat kennelijk nooit gebeuren.

Dat gaat niet helemaal goed, jammer genoeg.. Een medewerker moet voor je uitzoeken wat de status is van je retour en de terugbetaling regelen. Ik heb dit eerder gezien hier op het forum, uiteindelijk komt het goed. Maar je geduld wordt zo te lezen wel op de proef gesteld.


Het is echt verschikkelijk. Ook zou ik begin deze week bericht krijgen van iemand van de klantenservice. Dit gebeurt alweer niet, voor de zoveelste keer. Ik weet echt niet of dat geld er uberhaupt nog van gaat komen.


Hey Niels,

Allereerst van harte welkom op onze Community! Goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet. Ik heb je account, je bestelling en eerdere contactmomenten erbij gepakt en ik zie dat er inderdaad iets niet helemaal lekker ging. Geen zorgen - dit komt helemaal goed! Je ontvangt uiteraard je geld terug. 

Het eerste wat me opviel is dat de status van de levering niet goed staat bij je bestelling. Volgens deze status heb je het toestel aangenomen, terwijl deze op geannuleerd zou moeten staan. Ik heb een case gevonden die mijn collega voor je heeft aangemaakt bij onze specialisten. Hij heeft deze case zes dagen geleden doorgezet en gevraagd of zij er nogmaals naar willen kijken. De status moet in de bestelling namelijk op geannuleerd staan, voordat het geld teruggestort kan worden. Ik wil je daarom nog heel even geduld vragen, maar er zit zeker vooruitgang in. Mijn excuses dat dit even heeft geduurd. 

Ik geef je graag het casenummer mee, zodat ik hem ook kan volgen, mocht je binnenkort niets horen: 58636813. Heb je vrijdagmiddag nog niets hebben gehoord van mijn collega’s, stuur me hier dan even een reminder. Dan check ik de case en laat ik je weten of er updates zijn. 😊

Groetjes,

Marciano


Reageer