Op mijn abonnement zijn er 3 nieuwe abonnementen afgesloten. Voor mijzelf, mijn vrouw en mijn dochter. Deze allemaal in combinatie met een iphone. Ik heb geen bestelling geplaatst en ook geen telefoons ontvangen. Ik heb al contact opgenomen met de helpdesk. Ze zijn dit als het goed is aan het uitzoeken. Hoe kan het zijn dat dit zo makkelijk kan gebeuren? er is blijkbaar geen identiteitsverificatie gedaan.
Fraude bestelling via MijnTele2
Beste antwoord door Jurgen1973
Hi Jurgen, excuses voor de vertraagde reactie, ik had nog niet op je gereageerd, maar ik heb je situatie wel in de gaten gehouden. Ik zag dat mijn collega’s van fraude al hard aan het werk waren om dit voor je op te lossen. Blijkbaar had iemand toegang tot je MijnTele2-account (en mogelijk e-mailadres) en heeft je gegevens gewijzigd en vervolgens de verlengingen aangevraagd. Heel naar om te horen, maar ik werd wel blij van de berichten die ik van mijn collega zag (bestelling geannuleerd, MijnTele2 verwijderd en de aangevraagde credit). Heb je al deze informatie ook van mijn collega ontvangen?
Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar en ik wil dat je volledig op de hoogte bent en geen zorgen meer hebt.
Hoi Marciano,
Ja ik was ook heel blij. Mijn enige vraag is nog hoe het nu zit met de BKR registratie. Zorgen jullie ook dat dat eraf gaat?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.