beantwoord

Betaallink werkt niet

  • 9 July 2022
  • 1 reactie
  • 140 x bekeken

Goedeavond,

Ik heb een bestelling geplaatst en een betaallink ontvangen alleen er blijft staan “Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken. Over een uur kunt u het nog eens proberen.” Terwijl het nu al 2 uur geleden is.

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 11 July 2022, 12:30

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hey Diana,

Ik heb vanochtend samen met mijn collega Manouk naar jouw case gekeken via Facebook. Als het goed is, is jouw bestelling inmiddels geannuleerd, zodat je een nieuwe kunt plaatsen en daarbij van extra voordeel kunt genieten vanwege de Dit Wil Ik Weken. Mocht je alle voordelen van de DWIW nog eens rustig terug willen lezen, check dan dit topic:

Laat je het ons weten als het is gelukt met je bestelling? We horen het graag van je! 😊

Reageer