beantwoord

Bestelling weet niet wat het is

  • 31 August 2022
  • 11 reacties
  • 98 x bekeken

Er zou vandaag wat bezorgd moeten worden met amp levering. Nu weet ik niet wat dat is want heb mijn simkaart al binnen 

icon

Beste antwoord door Jacco 1 September 2022, 09:20

Bekijk origineel bericht

11 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hoi Lisa, 

heb je toevallig een abonnement genomen met toestel? Dan wordt deze namelijk apart bezorgd.

Hoii nee gewoon een Sim only dus ik heb geen idee wat ze nog moeten bezorgen..😅

Ik heb wel nummer behoud aangevraagd misschien heeft dat iets er mee te maken?

Reputatie 6
Badge +4

Oké, dan is het waarschijnlijk een foutje. Veel plezier met je Sim-only 

Ik heb nu wel betaald voor de bestelling 6 euro.. ik ben heel benieuwd of het dan een foutje is anders heb ik voor niets betaald 😬😬

Reputatie 6
Badge +4

Dan zou je in je e-mail kunnen zien waarvoor je precies betaald hebt. Dus mijn tip, kijk even goed in je mail wat je precies besteld hebt. En anders even afwachten wanneer dit binnen komt. 
 

Heb je misschien dubbel besteld? Of eerst een toestel met abonnement gedaan en later toch Sim-only? 

Reputatie 3
Badge +1

Hi @lisavanvugt,

Supertof om te zien dat je een abonnement bij ons hebt genomen, welkom! Ik ben direct met je mee gaan kijken want ik snap dat je meer duidelijkheid wilt hebben over de levering van jouw nieuwe abonnement!

Ik zie terug dat je twee bestellingen bij ons hebt aangevraagd, één op 26-08 en één op 27-08. Deze zijn beide via de e-shop aangevraagd. Eén abonnement loopt via AMP om te bezorgen en de andere via post. Hierdoor heb je het simkaart die per post is verstuurd al binnen gekregen. Heb je het simkaart via AMP ook al binnen? Zo niet, dan adviseer ik je om deze te annuleren. Dit kan je doen als je een afspraak gaat maken bij AMP, hier heb je een e-mail over gehad!

Mocht je ze beide wel willen behouden, dan weet je dat het ene abonnement per post komt en het andere per koeriersdienst (AMP).

Ik hoop dat het zo duidelijk is! Mocht je nog vragen hebben, let me know!

Groetjes,
Manouk

Hoii ik heb de bestelling al door laten gaan en moet betalen voor de bezorging. Weet u zeker dat dit een simkaart is ? Is het niet iets wat ik nog nodig heb,?

Reputatie 6
Badge +4

De informatie die @Manouk van Tele2 geeft is correct. Zij kan inzien wat je besteld hebt. Je hebt dus dubbel besteld. 

Reputatie 3
Badge +1

Hi @lisavanvugt,

Je hebt twee bestellingen gedaan, beide een nieuw sim-only abonnement. Alleen één bestelling ervan is verstuurd per post en de andere bestelling komt per koeriersdienst bij je huis.

Als je aan één bestelling genoeg hebt, kunnen wij natuurlijk voor jou één bestelling annuleren. Laat het mij even weten - dan regel ik het voor je!

Groetjes,
Manouk 

Hoii manouk ! 
Ik heb de bestelling zelf al geannuleerd ! Alsnog heel erg bedankt ! 

Reageer