beantwoord

Help! Aanbetaling abonnement verlenging van 8 euro mislukt, hoe alsnog te betalen?

  • 16 October 2021
  • 2 reacties
  • 176 x bekeken

Hoi allemaal, 

 

Ik heb zojuist mijn abonnement verlengd met telefoon, waarbij je dan 8 euro (nog wat) moet betalen. Echter toen ik naar het betaalscherm ging met iDeal om te betalen, drukte ik per ongeluk op de terug knop op mijn muis. Toen ik nogmaals wilde betalen met iDeal, stond er ineens: ‘Bedankt voor je bestelling!’ Nu heb ik dus niet kunnen betalen. Zojuist kreeg ik een mailtje met een linkje waar ik het alsnog kan betalen, maar wanneer ik druk op iDeal en verder, loopt de pagina vast. Nu staat er dat ik weer een uur moet wachten.

 

Hoe kan ik dit nou alsnog gewoon betalen?

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 18 October 2021, 09:39

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Ik zou maandagmorgen na 9 uur even bellen. 020-7544444 of 1200 

Nu en morgen is er niemand meer! 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Cynthia, leuk om te horen dat je je abonnement bij ons hebt verlengd en met een nieuw toestel! Goed dat je je profiel hebt ingevuld, ik heb je bestelling erbij gepakt en ik zie inderdaad dat de 8,83 (thuiskopieheffing) nog betaald moeten worden. Doet de link het nu nog steeds niet? Zo niet, dan hoef je je geen zorgen te maken! De bezorger neemt een pinapparaat mee, zodat je ook nog bij hem kunt betalen. Dat komt helemaal goed! :blush: