beantwoord

Zeer slechte telefonische bereikbaarheid van de klantenservice

  • 27 September 2023
  • 3 reacties
  • 76 x bekeken

Deze week heb ik tot 6x toe op alle tijdstippen van de dag geprobeerd de klantenservice telefonisch te bereiken.

Hierbij waren wachttijden van een half tot bijna een heel uur geen uitzondering en dan nog heb ik niemand gesproken. Ik heb het opgegeven; klantonvriendelijker is niet mogelijk.

Ironisch genoeg wordt tijdens het wachten telkens vermeld: “de wachttijden zijn langer dan u van ons gewend bent. U wordt geadviseerd op een later tijdstip terug te bellen. Wilt u wachten, blijf dan aan de lijn”. Na in totaal uren gewacht te hebben en het tot 5x toe later terugbellen heb ik de moed opgegeven.

Hoezo: langer dan u van ons gewend!!😂

 

Groeten,

Ron

 

icon

Beste antwoord door r.n.j.vermeulen 2 October 2023, 10:07

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi Ron, allereerst van harte welkom op de Community! Het is momenteel erg druk, maar het is natuurlijk niet fijn dat je mijn collega's nog niet hebt kunnen bereiken. Waar probeer je contact voor op te nemen? De kans is groot dat ik je alsnog naar de klantenservice moet verwijzen, maar wellicht kan ik je hier direct verder helpen! Laat het me maar weten, ik sta voor je klaar! 😄

Hi Ron, allereerst van harte welkom op de Community! Het is momenteel erg druk, maar het is natuurlijk niet fijn dat je mijn collega's nog niet hebt kunnen bereiken. Waar probeer je contact voor op te nemen? De kans is groot dat ik je alsnog naar de klantenservice moet verwijzen, maar wellicht kan ik je hier direct verder helpen! Laat het me maar weten, ik sta voor je klaar! 😄

 

Goedemorgen Marciano,

Hartelijk dank voor je reactie.

Vanochtend weer gebeld met de klantenservice en binnen 10 minuten kreeg ik zowaar een collega van je aan de lijn. Ik vertelde hem, dat ik in ruim een week tijd 6x had geprobeerd de klantenservice te bereiken, maar dat dit na, in totaal, uren wachten niet was gelukt. Je collega gaf toe, dat het de afgelopen weken extreem druk was geweest, maar had hier verder ook geen verklaring voor..

Enfin, je collega heeft uiteindelijk al mijn vragen op een zeer vriendelijke wijze kunnen beantwoorden. Het probleem is opgelost.

Nogmaals dank voor je reactie.

Met vriendelijke groeten,

Ron

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hi Ron, uiteraard graag gedaan en nog excuses voor het ongemak! Superfijn dat mijn collega inmiddels al je vragen heeft kunnen beantwoorden en dat hij zeer vriendelijk was. Zoals het hoort! Bedankt voor het laten weten dat het inmiddels allemaal is gelukt en ik wens je voor nu nog een hele fijne dag! 😄

Reageer