He sinds een paar weken nog maar 50% van de snelheid die ik normaal heb.(modem traint wel in met 100Mb ik krijg rond de 54.
2 uren bellen (5x moeten bellen) met tele2 klanten service.
De klanten service van tele2 documenteert totaal niets zo dat je elke keer als je belt het hele verhaal opnieuw moet opdreunen.
En elke keer gaan ze je modem op afstand resetten etc etc … ja we willen alles uitsluiten zeggen ze dan. Mijn antwoord was dat hebben ze al 4x daarvoor ook al gedaan.
Heb je je laptop met utp rechtstreeks aan je modem zitten , andere utp kabel geprobeerd , andere laptop geprobeerd ja , ja ,ja …. ELKE KEER het zelfde liedje.
Als de eerste *** van de klanten service van Tele2 netjes alles had gedocumenteerd na alle testen was dit niet nodig geweest.
Vervolgens sturen ze een monteur van Guidion, die heeft alleen een laptop en een utp kabel bij zich verder NIETS.
Die gaat ook de snelheid meten en vertrekt weer , ruilt het modem niet uit en test etc etc niets van dit alles. omdat die niets bij zich heeft.
Ik bel hier weer over met Tele2 .. tja normaal hebben ze wel een modem bij zich etc etc…
Ik vraag aan Tele2 … weet u zeker dat het de modem is die vervangen moet worden, ja volgens de bon van de monteur wel !!!
2 dagen later krijg ik een modem van Tele2 en ja hoor u raad het al … het probleem zit niet in het modem.. log nog steeds in met 100mb maar krijg maar 54.
Nu gaan ze de monteur opdracht geven om in de wijk centrale te kijken.
Misschien hebben ze mijn snelheid wel gekapt op 50 mb.
Gaat lekker bij Tele2 …….
Beste antwoord door mariov123
Bekijk origineel bericht