Ik zou graag een kopie van mijn contract/overeenkomst ontvangen. Volgens de virtuele assistent op de website zou er een digitale kopie van mijn contract te vinden zijn onder Mijn Producten in de MijnTele2 omgeving. Maar als ik hier ga kijken dan zie ik enkel één zinnetje staan met een samenvatting van het product wat ik heb afgesloten, in plaats van het hele contract. Zou een moderater dit kunnen oppakken en mij een kopie van mijn contract/overeenkomst kunnen mailen? Alvast bedankt!
beantwoord
Kopie contract onvindbaar
Beste antwoord door Cas van Tele2
Hallo
Welkom op de Community! Ik ga er alles aan doen om jou te helpen met jouw contract.
Toen jij jouw abonnement hebt afgesloten kreeg jij van ons een bevestiging per mail met daarin jouw bestelde producten. Het klopt dat het niet in MijnTele2 staat, ik ga uitzoeken wat de virtuele assistent daarmee bedoelt. Mijn excuses voor het ongemak!
Als je de bevestigingsmail niet meer kan vinden geef dan een seintje. Dan zoek ik die erbij en zorg ik dat jij alle infomatie ontvangt die je nodig hebt. Ik ben er voor je!
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.