De apparatuur, zoals modems en decoders zijn eigendom van Tele2 Jij wordt niet de eigenaar en je hoeft hem aan het einde van de huurperiode alleen maar terug te sturen. Innhet magazijn wordt deze gereset, voorzien van eventueel nieuwe accesoires en weer opgestuurd naar de volgende nieuwe klant.
Okay dan, maar het gaat mij meer om wanneer mijn internet geactiveerd wordt. Dat zou afgelopen maandag 11 maart om 18.00uur zijn maar het is nu donderdag 14 maart en nog steeds geen internet! En kan ook nog steeds geen contact krijgen met de klantenservice van Tele2. Vind dit echt heel slecht van Tele2; wil je graag klant worden en dan begint het zo al..
De digitale tv ontvanger zou inclusief een aantal assosoires zijn, daar kwam ik dus al 1kabel te kort. Maar op geen enkele manier kan ik contact krijgen met Tele2, alleen via een virtuele assistent die standaard antwoorden heeft waar ik niks aan heb.
Kan iemand mij vertellen hoe ik contact kan krijgen met een persoon van Tele2???
Ik denk zelf dat het abonnement op een verkeerd huisnummer is opgeleverd. Mijn huisnummer met toevoeging is waarschijnlijk niet bekend bij Tele2 en ook niet bij postcode.nl
Dit omdat er op de post van Tele2 ook enkel nummer 89 vermeld staat en dit moet zijn 89C
Ik zou graag een reactie willen ontvangen van Tele2 zelf zodat dit zo snel mogelijk opgelost wordt. Alvast bedankt!
Hoi Monique -
@monique.biesemann
Wanneer je op je
profielpagina je klantnummer, voor-en achternaam, mobiele nummer invult dan heeft webcare die gegevens alvast. Een moderator, medewerker van Tele2 meldt zich dan bij je als hij/zij je topic oppikt.
Een tip, mocht je het niet hebben gedaan, omdat ik begrijp dat je graag goed en snel wordt geholpen. Bij de virtuele assistent rechtstreeks vragen dat je een medewerker wilt spreken. Je krijgt dan verbinding/gesprek met een natuurlijke persoon.
Succes!
Friesian.
Hoi Monique,
Om de status van de oplevering te kunnen controleren heb ik een aantal gegevens van je nodig.
Kun je je volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer via een privé
bericht doorgeven?
Privébericht naar Michiel