Skip to main content
beantwoord

Bepaalde sites zijn niet bereikbaar

  • 11 februari 2022
  • 3 reacties
  • 95 x bekeken

Hallo,

Sinds 2 dagen kan een een (zeer) beperkt aantal website (bijv. https://rsync.net) niet vanaf mijn thuis internet benaderen. Mijn probleem lijkt erg op deze post:
 


Ook bij mij loopt de traceroute dood in een versatel router:

$ traceroute rsync.net
traceroute to rsync.net (216.218.240.141), 30 hops max, 60 byte packets
 1  _gateway (192.168.2.1)  0.419 ms  0.571 ms  0.736 ms
 2  192.168.1.1 (192.168.1.1)  5.582 ms  5.875 ms  6.096 ms
 3  ip1-40-173-82.adsl2.static.versatel.nl (82.173.40.1)  9.799 ms  9.859 ms  9.920 ms
 4  ae6-0.br04tc2.versatel.net (212.53.25.197)  17.157 ms  17.450 ms  17.365 ms
 5  ae5-0.br04sara.versatel.net (212.53.25.194)  16.767 ms  16.781 ms  16.841 ms
 6  * * *
 7  * * *
 8  * * *
 9  * * *

Vanaf mijn 4G verbinding en andere netwerken zijn de sites wel gewoon bereikbaar. Ook andere DNS servers gebruiken helpt niet (1.1.1.1, 8.8.8.8). Is er misschien nog een storing ergens?

Laat maar weten als er meer informatie nodig is.

Rens

Beste antwoord door Floor109

Hoi Rens,

Het kan zijn dat dit vanzelf opgelost wordt (issue op een specifieke IP-range, of een onterechte blacklist), maar je kunt ook de klantenservice even bellen. Dan kunnen zij een ticket doorzetten naar de technische dienst, je kunt ze bereiken op 020-754 4444.

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • 469 reacties
  • Antwoord
  • 11 februari 2022

Hoi Rens,

Het kan zijn dat dit vanzelf opgelost wordt (issue op een specifieke IP-range, of een onterechte blacklist), maar je kunt ook de klantenservice even bellen. Dan kunnen zij een ticket doorzetten naar de technische dienst, je kunt ze bereiken op 020-754 4444.


Johrick van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+6

Hi @rytec

Zijn de problemen inmiddels al verholpen? Mocht dat niet zo zijn kun je inderdaad zoals @Floor109 aangeeft de klantenservice bellen zodat zij dit verder kunnen onderzoeken! We horen natuurlijk graag van je.


  • Auteur
  • 1 reactie
  • 15 februari 2022

Hallo,

Ja, het lijkt erop daat onderhand alles weer werkt. Bedankt voor de snelle reacties!

Rens.


Reageer