MijnTele2-account aanmaken en activeren

  • 16 June 2023
  • 0 reacties
  • 613 x bekeken
MijnTele2-account aanmaken en activeren
Reputatie 3
Badge +1

Het is natuurlijk superhandig om een MijnTele2-account te hebben. Hier vind je namelijk alles terug over jouw abonnement en kun je ook wijzigingen doorvoeren.

 

In dit artikel lees je alles wat je moet weten over het aanmaken en activeren van je MijnTele2-account. Op zoek naar informatie over MijnTele2? Bekijk dan de relevante kennisartikelen onderaan de pagina.

 


 

Hoe maak ik een MijnTele2-account?

Aanmelden doe je via deze pagina. Je maakt eerst een account aan met je e-mailadres en een zelfgekozen wachtwoord.

Na het aanmaken van je account, ontvang je na het invoeren van je e-mailadres een bevestigingscode per mail, zodat wij zeker weten dat wij het juiste e-mailadres hebben. Voer deze code in en je hebt je succesvol aangemeld bij MijnTele2. Vervolgens koppel je je abonnement aan je MijnTele2-account.

Belangrijk om te weten is:

  • Je kunt één e-mailadres gebruiken voor maximaal één account.
  • Het wachtwoord moet bestaan uit minimaal 8 karakters, waarvan één hoofdletter, één kleine letter en één cijfer. Het wachtwoord mag niet hetzelfde zijn als de laatste drie wachtwoorden en mag niet je gebruikersnaam bevatten. 
MijnTele2-account registreren

 

 

Hoe koppel ik mijn abonnement(en)?

Als je een account hebt aangemaakt kan je binnen dit account telefoonnummers koppelen/toevoegen. Het koppelen van telefoonnummers gebeurt via sms-verificatie. Nadat je dit hebt afgerond, kun je je eigen account in en kun je alles inzien over jouw abonnement!

Wil je een overzicht binnen je MijnTele2-account met al jouw telefoonnummers? Dat kan! Alle abonnementen moeten op dezelfde naam staan. Is dit het geval? Koppel dan al je nummers op dezelfde manier aan je MijnTele2-account.

 

Abonnement toevoegen of bestellen

 

 

Wat kan ik allemaal doen in MijnTele2-account?

Een MijnTele2-account is super handig. Je hebt namelijk niet alleen inzicht in je eigen abonnement, maar je kan ook gegevens aanpassen. Wat kan je allemaal vinden in jouw account?

Verbruik en kosten

  • Je verbruiksstatus bekijken
  • Extra kosten van de huidige maand terugvinden
Overzicht op de homepage

 

Aanvullers

  • Mogelijkheid om MB-aanvullers aan te schaffen

Abonnement en instellingen

  • Overzicht abonnement hier staan je oude en nieuwe abonnementen
  • Overzicht toestelkrediet en de mogelijkheid om dit met iDEAL af te lossen
  • Instellingen voor het doorschakelen naar een ander telefoonnummer
  • Voicemailinstellingen
  • Blokkades instellen

Facturen

  • Overzicht facturen en de mogelijkheid om deze te downloaden
  • Overzicht betalingen
  • Mogelijkheid openstaande facturen te betalen via iDEAL
  • Betalingsregeling aanvragen
  • Status huidige betalingsregeling inzien
  • Aankoopbewijs (hardware factuur) opvragen (alleen mogelijk als je dit telefonisch of via de website hebt aangeschaft)
  • Factuurinstellingen
  • IBAN wijzigen
  • Factuurverzending
  • BTW specificatie aan- of uitzetten

Betalingsdetails

  • Betaalgegevens aanpassen

Wijzigen

  • Bundels toevoegen of verwijderen
  • Bundel wijzigen

SIM en Toestel

  • Simkaart blokkeren
  • Simkaart aanvragen
  • Simkaart activeren
  • Pin- en Pukcode opvragen
  • Telefoonnummer wijzigen
Enkele voorbeelden onder SIM en Toestel

 

Mijn Gegevens

  • Inloggegevens wijzigen van MijnTele2
  • Adres wijzigen
  • E-mailadres wijzigen
  • Privacy-instellingen wijzigen
Persoonlijke gegevens wijzigen

 

Klantvoordeel

  • Aan- of afmelden Klantvoordeel

Buitenland

  • Verre Landen Bundel aanschaffen

En zo kan ik nog wel even doorgaan, het zijn talloze opties die je zelf kunt gebruiken en inzien in MijnTele2. Daarom adviseren wij deze altijd aan te maken, zodat je zelf in controle bent over je abonnement! Je krijgt hierdoor de vrijheid om alle aanpassingen zelf te doen. Hiermee weet je zeker dat je een passend abonnement hebt!

 

MijnTele2 geeft aan dat mijn wachtwoord onjuist is

Mocht je bij het inloggen tegen andere problemen aanlopen, volg dan de stappen in dit topic over inlogproblemen.

Lukt het hiermee niet? Geen zorgen, wij hebben aan alles gedacht! Vraag je wachtwoord gemakkelijk op via onze website.

Wil je inloggen, dan moet je wachtwoord uiteraard 100% correct zijn ingevoerd. Bij het kopiëren van je wachtwoord kan er nog weleens een extra spatie bij komen. Let er goed op dat dit niet bij jou gebeurd!

 

Inloggegevens opvragen

 

 

Ik krijg een foutmelding bij het koppelen van mijn telefoonnummer.

Het kan gebeuren dat je telefoonnummer nog gekoppeld staat aan een oud MijnTele2-account en dat je daardoor geen nieuw account kunt aanmaken. Dit komt bijvoorbeeld vaak voor na een contractovername. Start een nieuw topic. Wij kijken graag met je mee en wij zorgen ervoor dat je snel een MijnTele2-account kunt aanmaken!

 

Heb je na het lezen van bovenstaande informatie nog vragen over het aanmaken en activeren van een MijnTele2-account? Start een nieuw topic, plaats deze in het subforum ‘Algemeen’ en vraag het de Community of laat hieronder een reactie achter!

 

Relevante kennisartikelen

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer