De meest gestelde vragen over Tele2 Mobiel

  • 18 February 2022
  • 6 reacties
  • 1021 x bekeken
De meest gestelde vragen over Tele2 Mobiel
Reputatie 5
Badge +6

Welkom op de Tele2 Community!

 

Kom je er niet helemaal uit, of zoek je gewoon simpelweg meer informatie over je mobiele abonnement bij Tele2? Dan zit je hier helemaal goed! In dit artikel hebben wij de meest relevante informatie voor je verzameld, zodat je snel de juiste informatie vindt! 
 


 

Mijn mobiele abonnement

 

Netwerk en verbinding

 

Netwerk en kosten buitenland

 

MijnTele2


Smartphones & Instellingen

 

Bestelling

 

Facturen

 

Fraude

 

Mobiele acties

 

Mocht je na het lezen van de artikelen toch nog vragen hebben? Vraag het de Community of laat hieronder een reactie achter. We helpen je zo snel mogelijk!


6 reacties

Ik heb een Samsung Galaxy S23 besteld

JWat is daarvan de voorraad?? Of de levertijd

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hi @ywo, gaaf om te horen dat je de Samsung Galaxy S23 hebt besteld! Dit toestel is direct leverbaar. Ik heb je bestelling er meteen bijgepakt en ik zie dat de status op in afleverproces koerier staat. Heb je de Track & Trace ook al ontvangen? Volgens de T&T heeft PostNL je pakketje nog niet binnen of verwerkt, maar houd de T&T de komende dagen goed in de gaten. Deze is leidend en ik hoop dat je je toestel snel in handen hebt. Laat je het me weten als het zover is? Ik hoor het graag!

Gisteren stond er dat hij vandaag geleverd zou worden en nu staat er helemaal niks meer.  Nog niet ontvangen bij Post NL

Reputatie 7
Badge +12

Hey @ywo, ik snap volkomen dat je duidelijkheid wil over de bezorging van je toestel! Ik heb de T&T er opnieuw bij gepakt en goed nieuws; ik zie dat ‘ie vanavond tussen 19:21 en 20:21 uur wordt bezorgd, top!

Ik wens je alvast heel veel plezier met je gloednieuwe toestel. Laat je het me weten als je hem hebt ontvangen? 😎

Nou vandaag donderdag dus niet.  Heb 1,95 betaald voo bezorging en ze komen een dag later terwijl ik dan niet thuis ben.  Slechte service 

Reputatie 7
Badge +12

Hi @ywo, mijn excuses dat ‘ie later werd geleverd dan verwacht. Ik zie dat PostNL je pakketje gisteravond toch nog heeft geleverd. Dat is fijn om te zien! Hoe bevalt je nieuwe toestel?

Reageer