Alles over klantvoordeel!

  • 18 February 2022
  • 6 reacties
  • 209 x bekeken
Alles over klantvoordeel!
Reputatie 5
Badge +6

Combineren kun je leren, althans dat is wat ik altijd heb geleerd. Weet je nog die 1 + 1 aanbiedingen? Lekker voordelig! Ook bij Tele2 kun je naast de lage prijzen meer korting of data krijgen op je abonnement, dit noemen wij: Klantvoordeel! In dit artikel leg ik je er meer over uit.

 



Wat is Klantvoordeel precies?

Klantvoordeel is simpel gezegd korting of een extraatje voor jou! Wij zijn blij met jou als klant en willen je hiervoor graag belonen. Zo krijg je korting op je T-Mobile voor thuis abonnement of krijg je extra data op je Tele2 abonnement. 

Klantvoordeel werkt alleen als de abonnementen op hetzelfde adres zijn ingeschreven, onze systemen controleren dit voor je zodat je gebruik kan maken van Klantvoordeel! 

 

Mobiel van Tele2 en T-Mobile voor Thuis

Zoals ik eerder al zei, combineren kun je leren! Zo ook bij ons. Heb jij een Mobiel abonnement mij ons? En ben je opzoek naar een abonnement voor bij jou thuis? Dan krijg je extra korting op T-Mobile voor thuis! Maandelijks krijg je € 5 korting op je T-Mobile voor thuis factuur en krijg je ook nog eens tot 5GB extra data. Begin je het combineren al te leren? 😉

Heb jij nog geen T-Mobile voor thuis, maar wil je dit wel hebben? Doe snel de postcode-check en kijk wat mogelijk is op jouw adres!


Wij hebben meerdere mobiele abonnementen!

Nice, lekker met de fam bij Tele2. We like! Ook hiermee kan je extra voordelen krijgen met z’n tweeën. Zo kun je beiden extra data krijgen, dat nog eens genieten! Je krijgt beiden tot 5GB extra data, dat zijn toch een hele boel kattenfilmpjes die je kan bekijken! 

Ohja, voordat ik het vergeet: Je kan tot zes abonnement aanmelden voor Klantvoordeel, dus familie groot of klein, Klantvoordeel is altijd piek fijn! 


Hoeveel extra data krijg ik precies?

We want more, we want more! Iedereen wilt meer data, zoals ik je net al heb verteld krijg je dus met beiden combinaties extra data voor je Tele2 Mobiel abonnement. Maar hoeveel data is dat precies? Per abonnement dat je bij ons hebt kan dit verschillen, dit ligt aan de hoeveelheid GB’s die je hebt in je abonnement. Hier een lijstje met hoeveel data je precies krijgt. 

  • + 1 GB extra data bij je 1 GB/2 GB databundel
  • + 2 GB extra data bij je 5 GB databundel
  • + 5 GB extra data bij je 10 GB/20 GB databundel
  • Unlimited bundel: geen extra data, je bent al Unlimited!*

* 0GB en Unlimited abonnementen krijgen geen extra data.

 

Hoe meld ik mij aan voor Klantvoordeel?

Simpel, of althans in een paar klikken heb je dit geregeld! Via onze website kan jij het Klantvoordeel aanmelden, hier kan jij de mobiele abonnementen toevoegen en het abonnement voor T-Mobile voor thuis! Simpel toch? 😎 Meld je vandaag nog aan!

 

Nu weet je alles over Klantvoordeel, ik heb je leren te combineren en je weet welke voordelen je precies krijgt! Heb je na het lezen nog meer vragen over Klantvoordeel? Ask the Community!

 

Relevante kennisartikelen

 


6 reacties

Hi! Ik had altijd klantvoordeel, maar nu Odido alleen mobiel heeft overgenomen maar niet Thuis heb ik geen klantvoordeel meer. Dat kan ik alleen krijgen als ik mijn Thuis-abonnement ook bij Odido aflsuit, maar dat is een tientje meer per maand. Bestaat er niet een soort overgangsregeling hiervoor? Als ik had geweten dat Tele2 Odido werd en daarmee het klantvoordeel verdween, had ik ervoor verlengd.

Reputatie 7
Badge +12

Hi @LeoK, tof dat je gebruik maakt van Klantvoordeel! Ik snap hem niet helemaal. Welke abonnementen heb je precies? Met 2 of meerdere mobiele oud-Tele2 abonnementen (nu Odido) krijg je nog steeds Klantvoordeel. Heb je een mobiel oud-Tele2 abonnement met oud T-Mobile Thuis abonnement? Dan ontvang je ook nog steeds Klantvoordeel. Laat het me maar weten, dan duik ik er voor je in! 

Hi Marciano, sorry ik was niet duidelijk.

Ik heb inderdaad twee oude TELE2 abonnementen, maar het Klantvoordeel kan alleen blijven als ik nooit meer zou verlengen. Omdat TELE2 mobiel wel naar Odido is gegaan, maar TELE2 Thuis niet, heb ik, als ik bv TELE2 mobiel zou willen verlengen (dat wordt dan Odido mobiel), geen klantvoordeel meer omdat je dan TELE2 Thuis + Odido mobiel hebt, en dan krijg je dus geen klantvoordeel meer.

Reputatie 7
Badge +12

Zolang je niet actief verlengt blijft alles hetzelfde.  Maar omdat Tele2 thuis al 2 jaar niet meer wordt verkocht als nieuwe aansluiting is het ook niet meer opgenomen on de nieuwe proposities.  Houdt er ook rekening mee dat zodra je in de komende tijd een brief krijgt die aangeeft dat de koperkabel bij jou zal verdwijnen je ook naar een Odido glasvezel zal gaan migreren. Dit vergt wellicht wat rekenen, maar ook je Tele2 mobiel wordt na die 2 jaar gewoon automatisch verlengt en maandelijks opzegbaar. Niets doen totdat de koper kabel uitgaat is ook een optie. Je kunt binnen je huidige mobiele abonnementen ook bundels op- en afschalen!

Precies, dus verlengen kan niet meer. Als ik Odido zou nemen voor zowel mobiel als thuis, ben ik ipv goedkoper minstens 120 euro per jaar meer kwijt. Ik baal eerlijk gezegd wel dat het door deze overstap zoveel duurder is geworden. Normaal was verlengen juist voordeliger omdat je al zo lang klant bent.

Bedoel je trouwens met ‘naar Odido glasvezel migreren’ dat, zodra glasvezel beschikbaar wordt, mijn TELE2 Thuis abonnement automatisch Odido glasvezel wordt? Blijft die koperen kabel dan niet liggen? Moet ik dan verplicht een duurder abonnement afnemen?

Reputatie 7
Badge +12

Niet alles wordt meer goedkoper hé... koper wordt door KPN uitgefaseerd.  Daar wordt je op tijd van op de hoogte gebracht en zul je naar glasvezel kunnen, daar moet je zelf actie voor ondernemen, het kan Odido zijn of een andere provider. Je bent immers al lang uit contract.

Maar dat het niet meer zo goedkoop wordt als vroeger is een feit. Je kunt het zo lang mogelijk uitmelken, maar glasvezel is natuurlijk een stabieler, sneller en toekomst vast medium.  

Nogmaals,  de brieven komen vanzelf, tot die tijd niets verlengen, dan betaal je het minst.

Reageer