Skip to main content

voicemail

  • 2 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 420 x bekeken

kathykloos
Goede dag,
Graag wil ik mijn voicemail volledig uitschakelen. Dit lukt alleen niet via 1233 of via mijn Tele2.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Jacco
Goldmember
Forum|alt.badge.img+4
  • Superuser
  • 225 reacties
  • 2 oktober 2018
Hi Kathy,

Je kunt dit doen door de klantenservice te bellen en dit verzoek aan hun te geven en dan zullen zij dit voor je uitvoeren.

kathykloos
  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 2 oktober 2018
Hi Jacco,
Uit eerdere berichten op dit forum heb ik gezien dat jullie dit ook kunnen doen. De klantenservice is pas morgen weer beschikbaar.

Jacco
Goldmember
Forum|alt.badge.img+4
  • Superuser
  • 225 reacties
  • 2 oktober 2018
Hi Kathy,

De moderators op het forum zijn niet eerder beschikbaar dan morgen ochtend, dus daarom raad ik je aan voor een snellere afwerking even contact op te nemen met de klantenservice morgen ochtend.

  • 2 reacties
  • 2 oktober 2018
Je zou dit ook moeten kunnen in "mijn tele2"
Bij doorschakelen alles uitzetten, en als alles al uitstaat, doorschakelen naar voice mail aanzetten, bevestigen en daarna weer uit.
Zo ging het bij mij tenminste! 🙂

Arjan van Tele2
Hoi kathykloos,

Welkom op het forum van Tele2,

Ik zie dat je voicemail is uitgeschakeld

Groet,

Arjan