-
-
Aan het warmlopen
-
2 reacties
Onlangs heb ik een nieuw abonnement afgesloten bij Tele2, maar telkens wanneer ik dit aan mijn account wil toevoegen, krijg ik een constante foutmelding.
Ik heb een account aangemaakt en moet vervolgens mijn nummer invoeren om het nieuwe abonnement te koppelen. Echter, wanneer ik de verificatiecode invoer die ik via sms heb ontvangen, kom ik niet verder. Het enige dat ik zie, is een foutmelding met de instructie om het later nog eens te proberen. Dit gebeurde ook gisteren al.
Is er iets wat ik kan doen om dit op te lossen of moet ik nog langer wachten voordat het werkt? Overal staat dat ik de Tele2-app kan gebruiken, maar er wordt niet vermeld dat ik moet wachten.
Eerlijk gezegd is dit geen goede eerste indruk. Ik heb al gebeld met jullie klantenservice en daar wordt beweerd dat ik een T-Mobile nummer heb ?
Hey @Jarune, allereerst van harte welkom in onze Tele2 familie en hier op de Community! Normaal gesproken zou je inderdaad direct een MijnTele2-account kunnen aanmaken en deze gebruiken. Ik heb je nummer er meteen bijgepakt en ik zie inderdaad dat deze aan T-Mobile gekoppeld is. Wat apart! Mijn collega heeft een case voor je aangemaakt bij de juiste afdeling en zij gaan dit voor je onderzoeken. Ik zie dat mijn collega's hem vandaag hebben opgepakt, maar de verwerkingstijd staat momenteel op 14 werkdagen vanaf het moment dat de case is aangemaakt. Ik moet je daarom nog heel even geduld vragen, maar dit moet helemaal goed komen. Mijn collega's zullen zelf contact met je opnemen, maar mocht je je over een tijdje afvragen of er updates zijn, kom dan bij me terug. Dan pak ik de case erbij en ik geef je dan graag meer duidelijkheid als er een update is. Case: 63728250.
Bekijk origineel bericht