Toevoegen abonnement geeft foutmelding

  • 26 May 2023
  • 9 reacties
  • 89 x bekeken

Onlangs heb ik een nieuw abonnement afgesloten bij Tele2, maar telkens wanneer ik dit aan mijn account wil toevoegen, krijg ik een constante foutmelding.

Ik heb een account aangemaakt en moet vervolgens mijn nummer invoeren om het nieuwe abonnement te koppelen. Echter, wanneer ik de verificatiecode invoer die ik via sms heb ontvangen, kom ik niet verder. Het enige dat ik zie, is een foutmelding met de instructie om het later nog eens te proberen. Dit gebeurde ook gisteren al.

Is er iets wat ik kan doen om dit op te lossen of moet ik nog langer wachten voordat het werkt? Overal staat dat ik de Tele2-app kan gebruiken, maar er wordt niet vermeld dat ik moet wachten.

Eerlijk gezegd is dit geen goede eerste indruk. Ik heb al gebeld met jullie klantenservice en daar wordt beweerd dat ik een T-Mobile nummer heb ?

Marciano van Tele2 10 maanden geleden

Hey @Jarune, allereerst van harte welkom in onze Tele2 familie en hier op de Community! Normaal gesproken zou je inderdaad direct een MijnTele2-account kunnen aanmaken en deze gebruiken. Ik heb je nummer er meteen bijgepakt en ik zie inderdaad dat deze aan T-Mobile gekoppeld is. Wat apart! Mijn collega heeft een case voor je aangemaakt bij de juiste afdeling en zij gaan dit voor je onderzoeken. Ik zie dat mijn collega's hem vandaag hebben opgepakt, maar de verwerkingstijd staat momenteel op 14 werkdagen vanaf het moment dat de case is aangemaakt. Ik moet je daarom nog heel even geduld vragen, maar dit moet helemaal goed komen. Mijn collega's zullen zelf contact met je opnemen, maar mocht je je over een tijdje afvragen of er updates zijn, kom dan bij me terug. Dan pak ik de case erbij en ik geef je dan graag meer duidelijkheid als er een update is. Case: 63728250. 

Bekijk origineel bericht

9 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Jarune , welkom bij de community. 

Is de simkaart met dar nummer al actief? Was het inderdaad een nieuw nummer zodat er geen nummer portering nodig was?

het is een nieuw nummer, geen nummer portering/behoud. De SIM kaart is ook van Tele2 etc...

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Jarune, allereerst van harte welkom in onze Tele2 familie en hier op de Community! Normaal gesproken zou je inderdaad direct een MijnTele2-account kunnen aanmaken en deze gebruiken. Ik heb je nummer er meteen bijgepakt en ik zie inderdaad dat deze aan T-Mobile gekoppeld is. Wat apart! Mijn collega heeft een case voor je aangemaakt bij de juiste afdeling en zij gaan dit voor je onderzoeken. Ik zie dat mijn collega's hem vandaag hebben opgepakt, maar de verwerkingstijd staat momenteel op 14 werkdagen vanaf het moment dat de case is aangemaakt. Ik moet je daarom nog heel even geduld vragen, maar dit moet helemaal goed komen. Mijn collega's zullen zelf contact met je opnemen, maar mocht je je over een tijdje afvragen of er updates zijn, kom dan bij me terug. Dan pak ik de case erbij en ik geef je dan graag meer duidelijkheid als er een update is. Case: 63728250. 

ik wil mijn abonnement opzeggen maar dat lukt nu niet omdat onderstaande link niet werkt : https://www.tele2.nl/my/abonnement-opzeggen

Onlangs heb ik een nieuw abonnement afgesloten bij Tele2, maar telkens wanneer ik dit aan mijn account wil toevoegen, krijg ik een constante foutmelding.

Ik heb een account aangemaakt en moet vervolgens mijn nummer invoeren om het nieuwe abonnement te koppelen. Echter, wanneer ik de verificatiecode invoer die ik via sms heb ontvangen, kom ik niet verder. Het enige dat ik zie, is een foutmelding met de instructie om het later nog eens te proberen. Dit gebeurde ook gisteren al.

Is er iets wat ik kan doen om dit op te lossen of moet ik nog langer wachten voordat het werkt? Overal staat dat ik de Tele2-app kan gebruiken, maar er wordt niet vermeld dat ik moet wachten.

Eerlijk gezegd is dit geen goede eerste indruk. Ik heb al gebeld met jullie klantenservice en daar wordt beweerd dat ik een T-Mobile nummer heb ?

ik heb sinds 27-5 hetzelfde probleem er zijn T-mobile simkaarten aangemaakt met een Tele2 logo/contract. Er zijn veel gedupeerden.

Reputatie 7
Badge +12

Hi @dRichardK, dit klopt inderdaad. Onze IT-afdeling is hiervan op de hoogte en werken hard aan een oplossing. Ik heb zojuist een case voor je aangemaakt en doorgezet naar de juiste afdeling. Zodra ook jouw abonnement weer correct in ons systeem onder Tele2 staat hoor je het van mijn collega's. De verwerkingstijd staat momenteel op 14 werkdagen. Houd hier rekening mee. Mijn excuses voor het ongemak!

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Jarune, niet leuk om te horen dat je je abonnement wil opzeggen. Je kunt uiteraard je abonnement binnen 14 dagen annuleren. Dit kan inderdaad niet via deze link, omdat je geen MijnTele2-account hebt. Is er een (andere) specifieke reden dat je je abonnement wil annuleren? Jouw case is momenteel in behandeling en er is dus een oplossing onderweg, zodat je straks gewoon via MijnTele2 je verbruik kunt inzien, dus het zou zonde zijn om hem nu te annuleren. Maar mocht je het toch willen dan kan dat natuurlijk. Je kunt dan het beste bellen met mijn collega's van de klantenservice op 020-7544444. Zij kunnen je abonnement het snelst annuleren.

ik wil ook graag annuleren 14 dagen duurd mij echt veel te lang. ik kan natuurlijk ook niet via de app dit regelen. Waar en hoe kan ik dit opzeggen. ik heb sowieso een maandabonnement genomen, maar als ik niet volledig gebruik kan maken van de app wil ik er eigenlijk vanaf. ik krijg nl ook helemaal geen compensatie. ook ik zie het al ik moet weer 20min in de wachtrij staan.

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Jarune @dRichardK, goed nieuws; dit probleem is inmiddels voor jullie opgelost en ik zie jullie nummers nu weer correct onder Tele2 staan. Dit betekent dat jullie weer optimaal gebruik kunnen maken van je abonnement en MijnTele2. Mochten jullie het abonnement alsnog willen annuleren, dan zou ik dat uiteraard jammer vinden, maar ik help jullie er wel graag bij. Heb je een toestel bij het nieuwe abonnement genomen, dan vind je alle informatie op deze pagina over het annuleren en retoursturen van het toestel. Mocht ik nog iets voor jullie kunnen doen, laat het me dan weten. Ik sta voor jullie klaar!

Reageer