beantwoord

Samsung Galaxy Z Flip 4 actievoorwaarden

  • 11 August 2022
  • 29 reacties
  • 915 x bekeken

Beste Tele2-support/forumleden,

Ik heb een tweetal vragen m.b.t. de (pre-)order van de Galaxy Z Flip 4:

1. Er staat in de actievoorwaarden dat je een Galaxy Watch 5 LTE (grijs) krijgt bij een Galaxy Z Flip 4 i.c.m. een abonnement. Maakt het hierbij uit of je een 24-maanden contract hebt of een maandelijks opzegbaar abonnement? In de 'bijzondere actievoorwaarden' kan ik hier niets over vinden.

2. De tweede actie is 200 euro inruilwaarde. Kun je dit óók doen als je al gebruik hebt gemaakt van de Galaxy Watch 5 actie?

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door eric 11 August 2022, 19:32

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

29 reacties

Reputatie 7
Badge +12

1. Deze actie geldt bij beide looptijden.

2. Die inruilactie is van Samsung. Daar zul je die vraag moeten stellen, want op de Tele2 website staat daar niets over en Samsung behandeld zelf de aanvragen die bij hen binnenkomen.

Bij de informatie op de Samsung website staat trouwens dat de extra inruil prijs bij aankoop van een flip 4 150 euro is, geen 200.

Reputatie 3
Badge +1

Hi @Weeda,

Het klopt helemaal wat @eric zegt! Er zijn op dit moment twee acties die lopen wanneer je het nieuwste toestel van Samsung (Galaxy Z Flip 4) bestelt. De actie staat vermeld wanneer je de order doorvoert, beide acties verlopen ook via Samsung zelf. Mocht je inhoudelijke vragen hebben over de actie en de voorwaarden hiervan, adviseer je om contact op te nemen met Samsung zelf.

Hallo,

Ik heb ook even een vraag.

Heb de Flip 4 besteld en ontvangen.

Maar bij de aanvraag van het smart watch 5 gaat het mis.

Ik vul alle gegevens in maar hij laad dan de aanvraag niet!!!

Hoe kan dit.

Op de promotie site van Samsung zelf staat de actie ook niet vermeld.

Reputatie 7
Badge +12

Zie hier de Samsung actievoorwaarden

Bij vragen moet je direct Samsung benaderen

 

Ja wat moet ik hier mee?

Dot is dus een reactie die ik steeds hoor of krijg.

Je kunt het horloge dus gewoon niet aanvragen en tele 2 verwijst naar Samsung en vice versa.

Bedankt voor niks.

Reputatie 7
Badge +12

'Ik vul alle gegevens in maar hij laad dan de aanvraag niet!!!'

De actievoorwaarden staan op de Samsung website en het aanvraagformulier staaroperatie de Samsung website.  Als de pagina niet laad, dan klinkt dat als een technisch website probleem.  Probeer eens een andere browser te gebruiken en contact anders Samsung over die fout. 

Al contact gehad met alle 2 partijen. 

Samsung zegt dat ze de actie niet kennen.

 

Als je op de Samsung promoties site kijkt staat deze actie er niet bij

 

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Michel112

Welkom op de Tele2 Community! Mag ik jou vragen om in het vervolg een nieuw topic aan te maken als jij een vraag hebt? Dat houdt alles overzichterlijk! Geen zorgen, ik help je nu natuurlijk met alle liefde. De actie is er zeker wel, alleen is dit een exclusieve actie voor T-Mobile & Tele2. Je kunt via deze link naar de website gaan om je Watch te claimen. Mocht het niet werken, of je hebt andere vragen over de actie, moet ik je ook aanraden om contact op te nemen met Samsung. Zij handelen namelijk alles met jou af! 

Mocht er dus nog iets zijn, maak een nieuw topic aan. Voor nu wens ik je een hele fijne werkweek toe en heel veel plezier met de nieuwe Samsung!

Ik ga hier nog 1 maal op reageren.

De link heb ik al zo vaak gehad maar werkt nog steeds niet.

Al vaak contact gehad met samsung maar die weten van niks en verwijst me terug naar Tele 2.

Dus ja.

Allemaal leuk en goed geprobeerd maar niemand  die helpt of iets weet.

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Michel112

Als ik naar de linkt gaat lijkt de website gewoon te werken! Wellicht dat het zo werkt? SAMSUNG PROMOTIONS

Mocht het echt niet lukken, wil ik je even vragen om je cookies van je apparaat te verwijderen. Wellicht werkt het dan! Mocht het echt niet lukken, moet ik je toch adviseren om (nogmaals) contact met Samsung te zoeken. 

Link werkt ook wel maar als je alles ingevuld hebt en hem verstuurd zegt die dat hij niet geladen kan worden.

Reputatie 3
Badge +1

Hey @Michel112,

Ik adviseer je om even contact op te nemen met Samsung hierover. Dit omdat de actie ook vanuit hun is. Zij kunnen je hier dan verder bij helpen!

Groetjes,
Manouk 

Lees even wat ik boven al paar x heb gezegt!!

Reputatie 7
Badge +12

Ook als andere browser geprobeerd? Dit is een hele populaire actie, dus zijn er heel veel mensen die deze pagina gebruiken.  Er moet dus iets aan jouw kant zijn.

Ik waardeer de info en hulp die ik hier krijg.

Maar ik heb alles al geprobeerd. 

En dus ook contact gehad met Samsung.

Alleen weten zij niks van deze actie ( nog niet)

Als je dus op de site van hun kijkt en daar zoekt naar acties ( promoties)

Staat deze er dus ook niet bij.

Ga er van uit dat dat nog komt dan.

Reputatie 3
Badge +1

Hey @Michel112,

Ik snap dat het frustrerend is als het niet lukt, maar dat actie staat wel op hun eigen website. Je kan hier het terugvinden, dit is de link voor de watch. Mocht je de inruilactie willen aanvragen, dan kan je dat via deze link doen. Zoals je ziet leiden deze links je ook naar de juiste pagina toe en naar de pagina van Samsung zelf. Ik kan je het dan ook alleen maar adviseren om het via deze links te doen en als dit niet lukt contact op te nemen met Samsung zelf. Dit omdat het een actie vanuit hunzelf is en niet vanuit Tele2.

Groetjes,
Manouk

https://www.samsung.com/nl/promo/

Op deze site staat die niet dus zegt Samsung dat het geen actie is van hun.

De links die jullie allemaal doorsturen zijn prima maar werken dus niet.

Reputatie 3
Badge +1

Hi @Michel112,

Mocht je er niet uitkomen bij Samsung, kan je ook het volgende gebruiken, want bij vragen kan je ook contact opnemen via telefoonnummer 088-9090100 (lokaal tarief) of per e-mail via samsungmobile@consumercare.info.

Groetjes,
Manouk

Ook al gedaan.

Geen succes 

Hoi @Michel112 ik liep tegen hetzelfde probleem aan, het blijkt dat dus dat de actie voor de Galaxy Watch niet via Samsung loopt maar via de Europese distributeur van Samsung producten. in dit geval is dat mconomy, dat is dus ook meteen de rede dat Samsung medewerkers zeggen de actie niet te kennen omdat het dus helemaal niet via samsung loopt maar de tussenpartij mconomy. als er problemen zijn met de aanvraag moet je contact opnemen met mcconomy op email adres: samsungpromotions@mconomy.nl of telefoon nummer +31 (0)71 3311113 . Ik vind het zelf ook vreemd dat de 2 partijen steeds naar elkaar wijzen maar ik denk dat er gewoon behoorlijke mis communicatie is tussen tele2 en Samsung hierover. ik hoop dat ik je zo een beetje verder heb kunnen helpen.

 

Gr. Daan

Dank je Daan.

Tele2 is zelf verantwoordelijk voor de info op hun site. Daar staat nu dat de inruilactie geldig is tot 2 October terwijl dit niet in de voorwaarden staat op de Samsung site waarnaar doorgelinkt wordt via tele2. Tele2 mag zich niet verschuilen door te verwijzen naar Samsung aangezien Samsung geen enkele invloed heeft op wat anderen op willekeurige sites zetten.

Even update.

Het is inmiddels gelukt om de actie aan te vragen

 

Reputatie 7
Badge +12

Superfijn om te horen, Michel en bedankt voor de update!

Ik wens je nog een hele fijne dag!

Marciano