Vandaag wilde ik vanwege het ontvangen van reclame berichten door tele2 in mijn mail mijn privacy instellingen veranderen in mijn mijntele2. Daar had ik ze eerder ingesteld.
Volgens de privacy policy pagina https://www.tele2.nl/privacy-policy zou je je privacy instellingen ook moeten kunnen veranderen in mijntele2;
Echter als ik inlog op mijntele2 zie ik nergens meer een optie om de privacy instellingen te veranderen, dit was voorheen nog wel mogelijk, maar de optie is nu nergens meer te vinden.
Als ik het me goed herinner stond er voorheen ergens een optie onderaan in de profiel/contactgegevens pagina, maar ik kan nu op geen enkele pagina in mijntele2 meer de optie vinden om mijn privacy instellingen te veranderen.
Zie ik nu iets over het hoofd of is de optie om je privacy instellingen in te stellen of te veranderen nu zomaar helemaal verdwenen? Ik zou ze namelijk graag willen veranderen omdat tele2 mij spam mails stuurt met reclame van derden waar ik expliciet geen toestemming voor gegeven heb.
Groet, Shilka.
Edit: p.s.: het betreft de mijntele2 inlog voor vast internet+bellen.