beantwoord

Nummer koppelen MijnTele2 account na contractovername

  • 30 August 2022
  • 19 reacties
  • 725 x bekeken

Ik heb altijd een abonnement bij Tele2 op mijn moeders naam, nu heb ik sinds een maand mijn eigen abonnement op mijn eigen naam met hetzelfde nummer als eerst (met nummerbehoud). Als ik nu een nieuw Mijntele2 account probeer te maken, staat er dat ik mijn nummer eerst moet ontkoppelen van een ander account (waarschijnlijk toch die van mijn moeder), maar het lukt mij niet om het daar te ontkoppelen. Hierdoor kan ik niet met mijn nummer een nieuw Mijntele2 account maken, maar nu op mijn eigen naam. Kan iemand mij hier bij helpen?

icon

Beste antwoord door TamarS8 1 September 2022, 15:15

Bekijk origineel bericht

19 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Tamar,

Leuk om te horen dat je je abonnement nu volledig op je eigen naam hebt! Ik kan en ga je hier direct bij helpen. Dit probleem komt heel vaak voor na contractovername, maar geen zorgen - ik heb het oude MijnTele2-account inmiddels losgekoppeld en verwijderd. Je kunt zometeen via deze link een nieuw MijnTele2-account aanmaken. Het kan heel even duren, voordat dit verwerkt is in het systeem.

Laat je het me weten als het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 💪🏻

Groetjes,

Marciano

Hey Tamar,

Leuk om te horen dat je je abonnement nu volledig op je eigen naam hebt! Ik kan en ga je hier direct bij helpen. Dit probleem komt heel vaak voor na contractovername, maar geen zorgen - ik heb het oude MijnTele2-account inmiddels losgekoppeld en verwijderd. Je kunt zometeen via deze link een nieuw MijnTele2-account aanmaken. Het kan heel even duren, voordat dit verwerkt is in het systeem.

Laat je het me weten als het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 💪🏻

Groetjes,

Marciano

 

Hey Marciano,

Het is gelukt! Bedankt voor de hulp :)

Groetjes Tamar

Reputatie 7
Badge +12

Superfijn om te horen dat het is gelukt, Tamar! 💪🏻

Jij ook bedankt voor de snelle terugkoppeling. Mocht je in de toekomst nog eens hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar!

Groetjes en voor nu een hele fijne middag,

Marciano

Hoi! Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik zat dus al bij Tele2, met een simonly, op mijn moeders naam en email, en heb nu op mijn naam een abonnement met telefoon. In de app kan ik mijn nieuwe abonnement niet toevoegen omdat mijn telefoonnummer nog aan dat oude abonnement  gekoppeld zit dus dat moet worden losgekoppeld maar hoe weet ik niet. Ik wil er ook zeker van zijn dat dat oude abonnement niet nog doorgaat, want die mag dus volledig worden stopgezet als dat nog niet gedaan is.


Alvast bedankt!

 

June Gibbs

Reputatie 7
Badge +12

Hi June, goed dat je je profiel hebt ingevuld. Ik ben er gelijk voor je ingedoken en ik zie inderdaad een oud account gekoppeld staan. Ik heb deze zojuist voor je verwijderd, dus je kunt zo meteen een nieuw account aanmaken via deze pagina. Het kan even duren voordat de systeem het heeft verwerkt, maar ik verwacht dat je over een uur wel je nieuwe account kunt aanmaken. Laat je het me weten als het is gelukt? 😄

Hoii ik heb precies hetzelfde probleem als june, kan je me helpen?

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @bridget Swier, ik help je graag verder! Gaat het om het 06-nummer in je profiel? Ik zie hier namelijk geen oud en nieuw account. Ik zie wel dat er nummerbehoud is aangevraagd naar een nieuwe provider. Kun je me meer informatie geven over wat er precies aan de hand is en wat ik voor je kan doen?

Hoii ik zat altijd op mijn moeder abbonement [verborgen door moderator] en heb nu een nieuw abonnement zelf aangemaakt en kreeg hierbij een nieuw simkaart met het nummer [verborgen door moderator] alleen als ik deze in plug komt er geen provider bij  maar het nummer [verborgen door moderator] blijft het oude abonnement zien en blijft op mijn moeders naam staan

Reputatie 7
Badge +12

Hey @bridget Swier, thanks voor de uitleg! Ik zie al wat er aan de hand is en geen zorgen, dit komt helemaal goed. Ik zie inderdaad je bestelling met je nieuwe nummer (76). Hierbij heb je nummerbehoud aangevraagd voor je moeders oude nummer (78). De startdatum van je nieuwe abonnement staat gepland voor volgende week donderdag (9 februari). Op die dag zal je een SMS ontvangen wanneer nummerportering zal gebeuren. Als je deze straks hebt ontvangen, kun je je nieuwe simkaart gebruiken en dan zal je wel zien dat ‘ie verbinding maakt met ons netwerk. Tot die tijd kun je je huidige simkaart en het abonnement van het nummer dat eindigt op 78 gebruiken.

Ik hoop dat het zo helemaal duidelijk is. Nog even geduld en dan kun je je nieuwe abonnement gebruiken. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 💪🏻

Groetjes,

Marciano

Goedemorgen,

ook ik heb het probleem dat mijn abonnement nog gekoppeld is op het account die ik ooit met mn moeder heb aangemaakt. Zou je voor mij ook het oude account kunnen ontkoppelen en verwijderen zodat ik het nummer met mijn eigen account kan koppelen?

 

Alvast bedankt!

 

Groet,

 

Glenn

Reputatie 7
Badge +12

Hey @glenn.melissant, als je je 06-nummer in je profiel zet, kijk ik direct met je mee! 💪🏻

Hoi @Marciano van Tele2 , ik heb mijn 06-nummer toegevoegd aan mij profiel.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @glenn.melissant, super en thanks voor je snelle actie. Ik heb het oude account losgekoppeld en verwijderd. Geef het systeem heel even de tijd om dit te verwerken en dan kun je vanmiddag via deze pagina een nieuw MijnTele2-account aanmaken. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

@Marciano van Tele2 het is gelukt! Bedankt voor je hulp!

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @glenn.melissant, super dat het al zo snel is gelukt en natuurlijk graag gedaan. Fijne middag nog! 

Goedemiddag @Marciano van Tele2 ,

 

Ik ervaar hetzelfde probleem als mijn voorgangers hierboven.

Mijn nummer staat nog gekoppeld aan het oude account van mijn vader, verwacht ik.

Zou je voor mij ook het oude account kunnen ontkoppelen en verwijderen zodat ik het nummer met mijn eigen account kan koppelen?

Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

Milan

Is in de tussentijd opgelost door de Klantenservice, bedankt!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Milan de Ruiter, ah de klantenservice was me net voor. Super fijn om te horen dat het inmiddels is gelukt! Mocht je nog andere vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community en ik staan voor je klaar! 😄

Is al gelukt!

Reageer