Ik dacht maak er toch maar een melding van na meer dan 3 maanden, maar de website van MijnTele2 functioneert nog steeds niet goed, vaak blanco pagina's zoals deze:
Dit is in Chrome, als ik edge gebruik doet hij het soms wel maar met een rara lettertype en dingen die verspringen tot gevolg.
Ook geeft hij aan in Chrome dat mijn laatste factuur december 2018 is (op het moment van schrijven opeens januari), maar in edge geeft hij februari 2019 aan (in de app ook).
Overzicht pagina geeft dus ook niet alle info.
Bladzijde 1 / 1
En als je Chrome in privé navigatie modus gebruikt, zie je dan wel de facturen tot en met februari?
Nee.
Hey simnlru,
Bedankt voor voor je reactie,
Ik heb het doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling
Fijne dag,
Arjan
Bedankt voor voor je reactie,
Ik heb het doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling
Fijne dag,
Arjan
Bedankt voor voor je reactie,
Ik heb het doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling
Fijne dag,
Arjan
Top dankjewel!
Zowel edge en chrome geven problemen, andere browsers kan ik geen oordeel over geven.
Hier geen problemen met Google Chrome. Heb je extensies toegevoegd zoals een adblocker die dit mogelijk kunnen veroorzaken? Heb je geprobeerd op je browser cache te ledigen? Probeer het anders eens via een ander wifi netwerk.
Het lijkt toch een beetje een individueel probleem. Verder hier geen meldingen gezien, en ik heb er ook geen last van.
Na 3 weken nog steeds geen terugkoppeling..
[quote=simnlru]Na 3 weken nog steeds geen terugkoppeling..
Komt niet ook. Blijkbaar bij een paar personen waar dit al lange tijd speelt. Maar de webserver is voor iedereen hetzelfde, dus oplossing zit bij individu, niet op het centrale systeem dat meer dan een miljoen klanten bediend.
Komt niet ook. Blijkbaar bij een paar personen waar dit al lange tijd speelt. Maar de webserver is voor iedereen hetzelfde, dus oplossing zit bij individu, niet op het centrale systeem dat meer dan een miljoen klanten bediend.
[quote=eric]Na 3 weken nog steeds geen terugkoppeling..
Komt niet ook. Blijkbaar bij een paar personen waar dit al lange tijd speelt. Maar de webserver is voor iedereen hetzelfde, dus oplossing zit bij individu, niet op het centrale systeem dat meer dan een miljoen klanten bediend. misschien voor de individuen account resetten? Beetje jammer omdat er maar een paar last van hebben is het pech voor diegene.. beetje makkelijk eerlijk gezegd.
Hoe kan ik nu in MijnTele2 komen dan? Of heb ik en de andere die hier last van hebben gewoon pech?
Komt niet ook. Blijkbaar bij een paar personen waar dit al lange tijd speelt. Maar de webserver is voor iedereen hetzelfde, dus oplossing zit bij individu, niet op het centrale systeem dat meer dan een miljoen klanten bediend.
Hoe kan ik nu in MijnTele2 komen dan? Of heb ik en de andere die hier last van hebben gewoon pech?
Je zou Tele2 anders ook kunnen contacteren op Twitter of Facebook. Wellicht krijg je daar wel meer te horen.
Voor het eerst in meer dan een half jaar werkt Mijn Tele2 eindelijk weer, helaas wel een dag voordat ik wordt overgezet naar een andere provider.
Beter laat dan nooit ?
Kun je in ieder geval de laatste facturen nog ontvangen.
Helaas voor korte duur, nu werkt Mijn Tele2 weer zoals het de afgelopen maanden deed (dus niet).
Tevreden na de overstap?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.