Skip to main content

Nog steeds slecht werkende website MijnTele2


simnlru
  • Forumkenner pur sang
  • 217 reacties
Ik dacht maak er toch maar een melding van na meer dan 3 maanden, maar de website van MijnTele2 functioneert nog steeds niet goed, vaak blanco pagina's zoals deze:



Dit is in Chrome, als ik edge gebruik doet hij het soms wel maar met een rara lettertype en dingen die verspringen tot gevolg.
Ook geeft hij aan in Chrome dat mijn laatste factuur december 2018 is (op het moment van schrijven opeens januari), maar in edge geeft hij februari 2019 aan (in de app ook).

Overzicht pagina geeft dus ook niet alle info.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

18 reacties

pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 31 maart 2019
En als je Chrome in privé navigatie modus gebruikt, zie je dan wel de facturen tot en met februari?

simnlru
  • Auteur
  • Forumkenner pur sang
  • 217 reacties
  • 1 april 2019
pipodeclown schreef:
En als je Chrome in privé navigatie modus gebruikt, zie je dan wel de facturen tot en met februari?

Nee.

Arjan van Tele2
Hey simnlru,

Bedankt voor voor je reactie,

Ik heb het doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling

Fijne dag,

Arjan

simnlru
  • Auteur
  • Forumkenner pur sang
  • 217 reacties
  • 1 april 2019
Arjan van Tele2 schreef:
Hey simnlru,

Bedankt voor voor je reactie,

Ik heb het doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling

Fijne dag,

Arjan


Top dankjewel!
Zowel edge en chrome geven problemen, andere browsers kan ik geen oordeel over geven.

simnlru
  • Auteur
  • Forumkenner pur sang
  • 217 reacties
  • 9 april 2019
@Arjan van Tele2 heb je al een update? het probleem speelt nog steeds. Als je via je mobiel inlogt geen probleem, maar via een computer/laptop dan krijg je overal dit dus helaas.

meesjansen
  • Blijvertje
  • 26 reacties
  • 11 april 2019
Hier geen problemen met Google Chrome. Heb je extensies toegevoegd zoals een adblocker die dit mogelijk kunnen veroorzaken? Heb je geprobeerd op je browser cache te ledigen? Probeer het anders eens via een ander wifi netwerk.

simnlru
  • Auteur
  • Forumkenner pur sang
  • 217 reacties
  • 19 april 2019
meesjansen schreef:
Hier geen problemen met Google Chrome. Heb je extensies toegevoegd zoals een adblocker die dit mogelijk kunnen veroorzaken? Heb je geprobeerd op je browser cache te ledigen? Probeer het anders eens via een ander wifi netwerk.
Heb dit op de computer en laptop.

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 19 april 2019
Het lijkt toch een beetje een individueel probleem. Verder hier geen meldingen gezien, en ik heb er ook geen last van.

simnlru
  • Auteur
  • Forumkenner pur sang
  • 217 reacties
  • 23 april 2019
eric schreef:
Het lijkt toch een beetje een individueel probleem. Verder hier geen meldingen gezien, en ik heb er ook geen last van.
Blijkbaar niet, hier iemand die hetzelfde probleem heeft sinds eind 2018 (ook bij mij was dit sinds eind 2018) https://forum.tele2.nl/mijntele2-312/geen-letters-na-inloggen-tele2-76299 .

Na 3 weken nog steeds geen terugkoppeling..

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 24 april 2019
[quote=simnlru]
eric schreef:
Na 3 weken nog steeds geen terugkoppeling..

Komt niet ook. Blijkbaar bij een paar personen waar dit al lange tijd speelt. Maar de webserver is voor iedereen hetzelfde, dus oplossing zit bij individu, niet op het centrale systeem dat meer dan een miljoen klanten bediend.

simnlru
  • Auteur
  • Forumkenner pur sang
  • 217 reacties
  • 24 april 2019
[quote=eric]
simnlru schreef:
eric schreef:
Na 3 weken nog steeds geen terugkoppeling..

Komt niet ook. Blijkbaar bij een paar personen waar dit al lange tijd speelt. Maar de webserver is voor iedereen hetzelfde, dus oplossing zit bij individu, niet op het centrale systeem dat meer dan een miljoen klanten bediend.
misschien voor de individuen account resetten? Beetje jammer omdat er maar een paar last van hebben is het pech voor diegene.. beetje makkelijk eerlijk gezegd.
Hoe kan ik nu in MijnTele2 komen dan? Of heb ik en de andere die hier last van hebben gewoon pech?

meesjansen
  • Blijvertje
  • 26 reacties
  • 24 april 2019
Je zou Tele2 anders ook kunnen contacteren op Twitter of Facebook. Wellicht krijg je daar wel meer te horen.

simnlru
  • Auteur
  • Forumkenner pur sang
  • 217 reacties
  • 5 mei 2019
Voor het eerst in meer dan een half jaar werkt Mijn Tele2 eindelijk weer, helaas wel een dag voordat ik wordt overgezet naar een andere provider.

pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 5 mei 2019
simnlru schreef:
Voor het eerst in meer dan een half jaar werkt Mijn Tele2 eindelijk weer, helaas wel een dag voordat ik wordt overgezet naar een andere provider.

Beter laat dan nooit ?

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 5 mei 2019
Kun je in ieder geval de laatste facturen nog ontvangen.

simnlru
  • Auteur
  • Forumkenner pur sang
  • 217 reacties
  • 5 mei 2019
eric schreef:
Kun je in ieder geval de laatste facturen nog ontvangen.
Ontvangen doe ik ze toch wel en betalen ook 😁 .

simnlru
  • Auteur
  • Forumkenner pur sang
  • 217 reacties
  • 5 mei 2019
Helaas voor korte duur, nu werkt Mijn Tele2 weer zoals het de afgelopen maanden deed (dus niet).

pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 10 mei 2019
simnlru schreef:
Voor het eerst in meer dan een half jaar werkt Mijn Tele2 eindelijk weer, helaas wel een dag voordat ik wordt overgezet naar een andere provider.

Tevreden na de overstap?