beantwoord

mogelijkheid multisim

  • 3 September 2022
  • 6 reacties
  • 2516 x bekeken

beste,

Ik heb onlangs de samsung galaxy watch 5 aangeschaft. Tot mijn teleurstelling kom ik erachter dat multisim niet mogelijk is bij tele2, waardoor ik het horloge niet optimaal kan gebruiken. Heeft iemand enig idee wanneer we multisim kunnen verwachten?

Ik denk er nu over om daardoor over te stappen naar t-mobile (die wel multisim aanbiedt). Echter zit ik dan met de afloopdatum van mijn huidige contract van tele2 wat pas in oktober 2023 eindigt. Weet iemand of het mogelijk is om dit contract eerder te laten eindigen d.m.v. afkopen? Ik heb het toestelkrediet al volledig afgelost.

Ik hoor graag of iemand iets weet wat mij kan helpen. 

met vriendelijke groet, Alice 

 

icon

Beste antwoord door WhTurner 3 September 2022, 15:34

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Binnen Tele2 kan je vóór de officiële verlengdatum verlengen onder bepaalde voorwaarden 

Is je telefoon kapot of niet meer naar wens? Dan snappen we dat je al eerder wilt vernieuwen. Je kunt eerder verlengen als:

  • Je huidige abonnement al 3 maanden of langer loopt
  • Je al je facturen hebt betaald
  • Je huidige abonnement niet eerder is begonnen omdat je de vorige keer ook eerder verlengde

Met eerder verlengen ga je een contract aan voor 12 of 24 maanden die ingaat ná afloop van je huidige contractperiode. Eenmalig betaal je € 71,12 voor het eerder verlengen en je vraagt dit aan door te bellen met de klantenservice

Of dat ook geldt bij overgang naar T-Mobile (officieel een andere firma 😉) weet ik niet.

Reputatie 6
Badge +4

Ja hoor, je kan contact opnemen met de klantenservice om je abonnement in één keer af te kopen. Het beste kan je hiervoor morgen erven bellen. 

Reputatie 7
Badge +12

Afkopen betekend de resterende maandbedragen in 1 keer betalen.... duur grapje als je dit alleen voor je watch doet.

Beetje naïef ook om eerst een watch met LTE te kopen en dan pas te kijken of je provider dit onderstaand. Het is wel heel makkelijk,  alleen t-mobile heeft multisim voor Samsung watch. Dus KPN, Vodafone of Tele2 niet.

Reputatie 6
Badge +4

Precies wat @eric verteld, het is niet handig om eerst te kopen en dan te kijken. Ik heb een Apple Watch LTE, maar je mist er weinig aan. 
 

Kijk of je eventueel je Watch kan omruilen voor een normaal model zonder LTE scheelt je heel veel kosten.

Hoi,

Ik zit inderdaad met praktisch dezelfde vraag als Alice. Alleen heb ik de watch 5 lte niet gekocht maar erbij gekregen. Deze actie was indien je bij T-Mobile of Tele 2 de keuze maakte om voor een van de Z modellen te kiezen bij het afsluiten/verlengen van je abonnement. Nou heb ik al best lang T-Mobile Thuis icm een mobiel Tele 2 abonnement en had kunnen kiezen voor een abo bij T-Mobile af te sluiten maar aangezien ik verder altijd tevreden ben geweest bij Tele 2 heb ik gewoon bij jullie verlengd ipv over te stappen aangezien Tele 2 eigenlijk toch een onderdeel van T-Mobile is. Vandaar dat ik het een beetje vreemd vind dat Multisim bij T-mobile wel mogelijk is en bij Tele 2 niet. Lijkt me namelijk niet echt moeilijk om 2 simkaarten aan 1 nummer/abonnement te koppelen, lijkt me een puur administratieve kwestie, toch? Als jullie gewoon resoluut zeggen nee het gaat niet dan is het zo en zal ik er verder ook niet wakker van liggen, maar hoop dat jullie wel als een stukje service richting trouwe klanten in overweging nemen deze service ook bij jullie beschikbaar te gaan stellen. Het is toch beter om betalende klanten te behouden ipv ze kwijt te raken aan een andere provider, niet? Wou dit gewoon even kwijt en hoop dat er in de toekomst misschien iets mee gedaan kan gaan worden. Mvg Tim

Reputatie 7
Badge +12

T-mobile is het enigste merk dat multisim voor Samsung verkoopt. Ook Vodafone en KPN hebben dit niet eens. 

Zo eenvoudig als jij denkt dat het is zal het niet zijn. 

Reageer